Zo, lekker beneden poos gespeeld met Esmée en net op de bank gelegen met haar naast me. Was ik zelf in slaap gedommeld en Esmée ook volgens mij.. Haha. Dus snel broodje gegeven en in bed gedaan, dus die slaapt nu lekker
Groningen is bij ons 2,5 uur rijden, dus best een stukkie inderdaad. We wonen zelf in Krimpen a/d IJssel (bij Rotterdam). Maar daarom gaan we ook vaak een weekend erheen, anders is het bijna de moeite niet. Vervelend joh, die schilders die zomaar in en uit lopen. Dan zit je zelf niet lekker in je eigen huis, vind ik altijd. Maar hopelijk krijgen ze het zo snel mogelijk af!
Esther supergefeliciteerd met je baan!!! wou dat ik zo gauw wat anders kon vinden hier gaat het maar een klein beetje beter....niet genoeg om maandag weer te werken ik ziek deze keer eens goed uit
Leuke foto's van Esmee zeg. Ik zat ze te bekijken met Arinde op schoot, begint ze spontaan te zwaaien naar de foto's en zegt ze: da, da!
Ik heb net nog even lekker gewinkeld en nog 2 leuke setjes voor Arinde kunnen krijgen. Leuk hoor, weer zo'n nieuw seizoen voor de deur! Zal eens kijken of ik er ook een foto op kan krijgen.
wat een lief setje zeg linnielin.. liesje, jeetje zeg, balen dat je nog niet beter bent. is het de mex griep dan? gister kwam een collega van christian op het werk en vroeg of ze wel mocht werken, want haar vader, moeder en broer hadden alledrie de mex. griep. Dus christian heeft zijn leidinggevende maar gebeld. ben benieuwd wat die heeft gezegd...