9 van de 10 huizen waar ik op reageer is net zo duur als dit huisje en heeft 3 kamer meer, dus veel meer zal ik niet kwijt zijn dan denk ik betaal nu 462 euro voor 2 kamer woning
dat bedoel ik. ik snap ook niet waarom deze huizen zo duur zijn geworden. we begonnen met 295 euro en moet je 4 jaar later zien. ben echt blij als ik nikita een goede eigen kamer kan bieden en een lekkere tuin met grasveldje om lekker te kunnen spelen.
tja en dat terwijl ze net een directiemededeling hebben laten uitgaan over de mex. griep domme lui daar
Ben benieuwd wat de ha zegt. Hij is toch pas geopereerd, dan zou je toch hopen dat de oorontstekingen nu een keer over zijn? Sterkte met je mannetj!!!
haha, dat deed Arinde eerst ook, maar het wordt nu steeds minder. Ze gaat nu in alle boekjes op zoek naar dieren en dan zegt ze: boeeee of als ze mensen ziet zegt ze: papa. Dus de boekjes blijven wat langer heel tegenwoordig
Zo, ik ben weer aardig klaar voor vandaag. Net even gestreken en een nieuwe was opgehangen, spullen ingepakt voor het weekend en nog even wat voor school voorbereid. Nu maar wachten tot mijn ukkepuk wakker wordt.
Dank je wel. We gaan vanavond pas hoor! Mn mannetje heeft vandaag sportdag van zijn werk, in Duitsland. Dus we kunnen pas weg als hij thuis is, waarschijnlijk rond half 8 vanavond. En dan komen we zondagavond weer terug.
En dan niet ff 2 tellen ofzo. Nee ze staat gewoon een halve minuut los. En tussentijds gewoon met haar armen naar haar mond toe voor de cracker of de beker.
Ik heb de laatste paar dagen af en toe meegelezen... Eens kijken wat ik nog weet: KK, wat super dat Esmée nu goed slaapt! Esther, geweldig, een nieuwe baan... van harte! Linnielin, welkom. Mooie foto van je meid. Veel plezier in het hoge noorden, daar waar het leven goed is! Essie, mooie foto's van Gent!