ja echt wel. ach en ze is ook wel lief hoor... ze is alleen nog zo bang met brenden dat vind ik wel jammer want ondertussen vinden ze het ook nog raar als mijn moeder hier komt te oppassen als ik ga sporten of naar de kapper ga...
dat iswel een beetje dubbel dan ja.. waarom is ze bang dan? dat ze hem laat vallen? of dat ze het niet goed doet?
heeft er iemand nog tips voor een boekje of een site waarin beschreven staat wat je baby op welke leeftijd ongeveer doet? zoals omrollen, eerste fruithapjes, tandjes etc? mijn moeder had geinformeerd naar oei ik groei maar die vrouw zei dat dat meer een leesboek is...
ik heb geen idee maar ze heeft altijd wel een smoes als ze hem de fles geeft dat ik hem laat boeren. Of wanneer hij huilt dat ze niet met hem de trap op en af durft ivm haar evenwicht! ze wil het zelf niet toegeven da thet smoesjes zijn. als ik haar bijv wel bel en ik wil haar vragen om 'smiddags even langs te komen dan begint ze haar verhaal hoe druk ze het wel niet heeft om thuis de boel schoon te maken en weet ik veel wat. toen brenden overdag nog heel veel huilde (de hele dag) adviseerden ze mij om er wel eens een dagje of middagje tussenuit te gaan even weg van het huilen. Nou je hoeft er niet op te rekenen dat zij klaarstond hoor nee ze bood aan om het huis schoon te maken zodat ik met brenden even naar buiten kon! ja dan zit ik nog met een huilend kindje (niet dat ik het erg vind om met hem te zijn maar daar krijg je geen ontspanning mee) t is meer een schoonmaak freak en geen speel oma zeg maar...
dat is dan ook wel jammer.. al bedoelt ze het natuurlijk wel goed.. misschien als ie wat groter is, dat dat wel overgaat? dan heb jij je huis zo schoon dat ze kan spelen
dat is dan ook wel jammer.. al bedoelt ze het natuurlijk wel goed.. misschien als ie wat groter is, dat dat wel overgaat? dan heb jij je huis zo schoon dat ze kan spelen
ik moet er ook vandoor zo.. jor is zo thuis, en dangaan we naar mn ouders, voor een weekendje, hun gaan op vakantie.. stom ze gaan 2, 3 x per jaar.. maar voel me altijd bluh.. tot ze weg zijn, dan maakt het me niet meer uit.. maar de dag ervoor? vind het maar niks
oww natuurlijk! heeel veel plezier met de meeting! ik ben benieuwd, hoop dat jullie mooi weer hebben, en het gezellig is! (heb het er met byron ook overgehad, en van het voorjaar stond hij ook niet negatief tegen over )