Verschrikkelijk gewoon. Ik had laatst ontzettend mooie laarsjes in mijn handen....80 euro Gelukkig waren ze niet in de maat van Marin, dus ik kijk nog even verder.
Duidelijk... geen tweedehands schoenen! Marin loopt vooral veel op blote voeten thuis en nu het weer wat kouder wordt op sokken met antislip. Maar idd voor buiten heb ik wel goede schoenen gekocht. Haar voetje is opgemeten in de schoenenzaak, ik vind het idd wel belangrijk dat ze goede schoenen aan heeft. Trouwens... ik wil zelf ook goede schoenen, dus dan mijn kind ook
Vind zelf deze erg stoer, maar ze heeft al wel een paar voor de winter, dus ik twijfel nog: Henzen Schoenen, Sport & Podologie - Kinderschoenen webwinkel
Erg mooi! Was je van plan om 1 paar te kopen? Ik wil sowieso heel graag laarsjes, lijkt mij zo leuk bij een rokje. Maar misschien ook nog wel andere schoenen. Ze loopt nu al de hele zomer op dezelfde en ik mis het soms dat ik niet eens kan afwisselen.
Vera ik vond het erg gezellig om zo even 1 op 1 met je te hebben bijgekletst en ik zou ook zo nog uren kunnen kletsen, maar ik moet echt boodschappen gaan doen helaas. Heel veel sterkte zo de laatste weekjes, mocht ik je niet meer spreken. Nog ff volhouden en wondertje 2 is er!!!!!
Laarsjes oeh trouwens ook heel leuk inderdaad voor bij een rokje. Maar die zijn helemaal duur ja. Vooral van de "goede" merken zoals bijv. Shoesme ofzo.
Maar nu ga ik wel, want anders is de markt straks weg en ik moet echt ff kaas en sokken voor Merel halen! Doeg.
Ik ben weer terug van de ha met Karsten. Hij heeft een flinke oorontsteking aan 1 kant. Er zat zoveel troep in dat de ha het buisje niet kon zien. Hij heeft een kuur gekregen en daar zal hij hopelijk weer snel van opknappen. Daarbij de naweeën van de prikken van van de week dus we kunnen onze lol op. Toen ik hem vanmiddag na 3 1/2 uur uit bed haalde had ie 39,9 dus een flinke kachel op schoot. Nu ligt hij ook weer op bed want hij is gewoon doodop van de koorts. Zo meteen mijn moeder van de tram halen en vanavond nog slingers ophangen en dan vind ik het wel weer best voor vandaag. Meiden een hele fijne avond nog en misschien heb ik morgen nog even tijd om te kletsen.
Ach, wat sneu voor jullie Karsten. Hopelijk knapt hij snel weer op hoor! Het zit jullie ook niet mee zeg, elke keer! Fijne dagen met de verjaardag van Sven
he bah meis! wat naar zeg! en bij hem hebben ze geen buisjes gezet? want hier zei de kno arts dat dat nog beter tegen oorontsteking werkte als de amandelen
Zo, was ik weer heel ff. Vanmiddag gezellig naar opa en oma geweest met Christian en Esmée. Christians ouders vonden het weer geweldig natuurlijk! Volgende week zaterdag gaat ze er een paar uurtjes heen... Vanavond heeft Christian haar op bed gelegd. Zelfde als gisteravond, na 10 min. was ze stil. Ben benieuwd voor hoelang. Ik ga ff naar beneden!
ik duim voor je dat ze t volhoudt de hele nacht. en leuk opa en oma. wij gaan volgende week weer heen als we een spuitklusje in nijmegen hebben