Hier geen verkeerde nacht. Karsten lag om 19.15 uur in bed want hij was total loss. Om 21.30 uur heb ik hem er uit gehaald voor een klein flesje, die hij niet moest, en zijn ab en nog een zetpil. Daarna weer lekker naar bed en wij dus ook. Tot middernacht 3x eruit geweest en daarna lekker geslapen tot 6.15 uur want toen was hij weer wakker. Daarna heeft hij ook niet meer geslapen waardoor hij om 9.30 uur weer in bed lag. Vanmorgen had hij 37.3 en veel beter te pas. Wel nog hangerig maar hij heeft ook even lekke gespeeld. Net nog tegen een mooie aanbieding aan gelopen: View attachment 13596 Ze waren afgeprijst van 64,95 voor 10,- dus die kon ik niet laten staan. Is weliswaar pas maat 20 maar die kan hij waarschijnlijk aan het einde van het jaar aan.
Ik ben er weer vandoor want verwacht zo de eerste kinderen. Tot morgen en een heel fijne dag allemaal!
haha weet je dat we daar nog niet eens over na gedacht hebben. wij eten vlak oordat we weggaan dus rond 10 uur. dus in de middag een broodje mee happen zou fijn zijn. want nikita meot ook rond half 2 eten. en als t niet teeel moeite is willen we wel mee-eten.? we willen rond 19.30 uur weer richting huis want we moeten nog 2 uur rijden he. en anders wordt t zo laat oor nikita als ze niet in de auto wilt slapen. wat eten jullie eigenlijk morgen?? als ik ragen mag Jeroen is trouwens een grote eter en ik een wat kleinere
leuke schoentjes zeg maar heeft karsten zulke kleine voetjes? ik heb donderdag ook oor nikita nieuwe schoenen gekocht en die heeft nu maat 21 die te klein aant worden is dus maat 22 maar meegenomen
Hoi hoi! Hoe is het hier? Sen leuke schoentjes zeg! KK fijn dat je ff lekker kon blijven liggen..Is de baby zo druk 's nachts joh Nou hier een lekkere nacht. Indi werd wakker om 9.10 en toen zijn we eruit gegaan. Heb even een berg sokken ingeslagen voor haar. Waren 2 voor de prijs van 1 bij de prenatal. Dus 4 paar sokken voor 3,50. ik heb nu 12 paar sokken dus voor haar. Nu ga ik weer mijn best doen om ze compleet te houden want dat is hier echt een crime. Ook nog een leuk tuniekje gekocht voor haar, 2 shirtjes lange mouw, een lange broek en een rok. Rok gaat alleen terug want die is qua lengte goed maar om haar middel zit hij toch iets te strak naar mijn zin. En dat terwijl het een maat 92 is. Nou ik ga weer ff verder. Ff dweilen etc.
wij hebben al een tijd niet gebbt, maar dat gaat niet lukken omdat t geen weer daarvoor is. zou t lekker zijn dat we misschien gaan grillen op een grillplaat/gourmet? of mag je dat niet ivm je zwangerschap?? moet je ff zeggen. wij kunnen dan eventueel wel een plaat meenemen. we kunnen ook iets van pannekoeken of iets eten of nasi / bami?? zeg maar waar jijen mannetje t meeste behoefte aan hebt
zo en nu ga ik ff mijn tanden poetsen en aankleden. we gaan og ff naar de stad toe om lovers te halen voor mij en een twirlmaatje tot vanmiddag
ik maak wel een grote pan met nasi.. mag nikita dat ook hebben? maak het met kipfilet.. saté erbij, kroepoek, gebakken ei... mmmm....
lekker. en nikita mag dat ook gewoon hebben, geen probleem. ben zelf niet zon groentefan(dankzij mijn vader) dus als t kan zou dat apart mogen?? we zien je morgen wij hebben er zin in
Sorry heb niet bijgelezen! Esther, hoe is je sollicitatie gegaan?? Heb voor je geduimd dus hoop dat het heeft geholpen! KK, had je nog een datum genoemd? Anders graag een pb zodat ik het zeker lees... Verder ik weet het niet meer! Heb blaasontsteking, baal er zo van want het doet gewoon echt zeer! Zelfs als ik niet moet plassen. Gisteren ook een beetje bloed in mijn plas, sorry voor de details. Schrok me rot maar weet dat het bij een blaasontsteking kan horen maar leuk is anders! Ga nu even pannekoeken bakken want vanavond gaan Roeland en ik kijken voor danslessen!!!!