Hallo allemaal, Kom weer eens even binnen waaien. Alweer veel te lang geleden. @Ingrid130: Volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap. GEFELICITEERD! En wat een buik heb je al zeg, super! Heb je al een echo gehad?
Spannend weer he de eerste echo! Ook super om zo'n klein hummeltje voor het eerst te zien. Hier gaat alles goed. Vakantie weer voorbij, dus volop aan het werk. Met esmée gaat het ook goed. Ze hoeft sinds een week haar helmpje niet meer op Ben hier zo blij mee. Kunnen haar haartjes eindelijk gaan groeien hihi. Vandaag lekker geshopt. nieuwe winterjas voor Esmée kocht.
oe mooi buikkie, en danslessen zijn leuk, maar wat voel je dan met een blaasontsteking. heb t namelijk nog nooit gehad
zo ik ben er ook weer vandoor. moet nog ff langs een maatje van twirlen die met een pak van haar dochter bezig i. morgen ben ik er ook niet want ga gezellig naar KK toe. zon zin in, fin weekend aalemaal en tot morgenavond laat nog ff en anders tot maandag liefs ons
Zo, was ik heel ff snel. Vanavond muziek geoefend voor morgen in de kerk. Christian heeft Esmée op bed enz. gedaan en het is gewoon goed gegaan! Ze heeft eerst ff 10 min. gehuild, heeft ie ff muziekje opnieuw aangedaan, toen was ze met 2 min. stil. Daarna half uurtje later ff wakker en toen sliep ze binnen 10 min. weer! Christian helemaal trots en ik blij dat ze sliep toen ik thuis kwam! Tot morgenvroeg heel misschien en anders 's avonds pas...
Goedemorgen allemaal! Hier een lekkere nacht gehad. Indi heeft lekker geslapen tot 8 uur. Toen lag ze lekker te kwebbelen in bed. Toen ben ik er om half 9 met haar uit gegaan en nu zit ze lekker te spelen. Ze heeft 2 poppen en ze loopt echt te moederen over die poppen. In de kinderwagen leggen, kusjes en knuffels geven en ze de hele tijd dragen En ze heeft croqs van mijn ouders gekregen en daar is ze ook helemaal gek van. Die wil ze telkens aan. (en ik vind die dingen zo verschrikkelijk lelijk, maar goed.)
Sven is eigenlijk woensdag pas jarig maar omdat Niels het volgende weekend moet werken vieren we het dit weekend. Vanaf 13 uur komt familie en vrienden op bezoek. De kids hebben het gisteren onwijs naar hun zin gehad. Foto's spam ik van de week wel een keer want die moet ik nog op de pc zetten.
De kinderbijslag is dus alweer bijna uitgegeven. Die schoentjes van Karsten heb ik trouwens bij jou gekocht alleen dan bij een schoenenwinkel naast de Expert aan de buitenzijde. Misschien kan je voor Indi ook nog voordelig shoppen.
Beterschap meis! O danslessen leuk. Als onze kids wat ouder zijn willen Niels en ik dat ook gaan doen. We hebben nl geen wekelijkse oppas dat we daar op terug kunnen vallen.
Niels vindt Croqs ook niets maar de kids vinden ze geweldig. Lekker nachtje hoor. Hier ook niets te klagen. Heb Karsten gisteren om 20.00 uur naar bed gedaan en hoorde hem pas weer om 7 uur. Zijn koorts is weg en de ab is goed zijn werk aan het doen. Hij heeft nog wel een loopoor maar dat zal de komende week ook wel minder worden. Hij slaapt nog wel veel maar zoiets ben je natuurlijk ook niet in 1 dag te boven.