Dat lijkt me niet fijn. Word altijd een beetje paniekerig als er wespen zijn. Ben er nog nooit door gestoken maar moet er niet aan denken dat zo'n beest mij te pakken krijgt.
Ik ben er weer vandoor. O ja Sven is gisteren echt heel erg verwend en hij was enorm blij met zijn cadeaus.
ja die hebben zich echt goed vermaakt. alleen jammer dat esmee niet een hele goede nacht gehad heeft. al zou ik t wel verwacht hebben
nou wij zijn ook weer wakker. alhoewel nikita alweer moe is. hier een goede nacht gehad. we hebben toen we thuis kwamen nikita nog ff een half uurtje laten stuiteren want was op den duur helemaal hyper van de reis, en lag er rond half 11 in. heeft ook gewoon de hele nacht door geslapen tot 7 uur en ging dus om half 8 weer naar bedje toe en kwam er toen om half 11 uit. ik heb dus ook aardig bij kunnen tanken gelukkig. vrijdag hebben de schilders hun klus half afgemaakt en zouden vanmorgen weer verder gaan maar zijn zoals gewoonlijk niet op komen dagen. zo vervelend:x ik ga nog ff verder met loveren en dan kunnen we bezig met t been, moet een hele vlecht op komen dus dan kan ik me daar weer op storten tot vanmiddag nog ff
Zo, ik heb ff gelegen, maar ben nog steeds helemaal kapot.. Zaterdag drukke dag gehad, incl. bbq van de kerk waar ik continu samen met chris achter esmée aan moest vangen, zondag ochtend de kerkdienst, zondagmiddag nikita met ouders, zondagavond visite die bleven hangen tot half 12... esmée slaapt nog steeds. die maak ik zo maar ff wakker en dan gaan we vanmiddag samen ook nog ff...
hey dames... ik ben nog steeds thuis...heb me voorgenomen om deze keer goed uit te zieken baas zal vanmiddag wel weer bellen om te vragen wanneer ik weer aan het werk ga...hork!
nou doe maar lekker rustig aan dan. klinkt alsof je een week nodig hebt om bij te komen zo druk weekend dat je achter de rug hebt
zo mijn lover werk zit erop momenteel. kan niet meer verder want t ying-yang teken is af. zal er zo ff een foto-tje van maken. wat een klus was dat zeg. nu moet jeroen even t glitter stof van de vlecht naaien en kan ik verder met de vlecht te loveren