tadaaa , hier is ie dan. mijn Ying-Yang teken met de hand geloverd best een beetje trots op alleen moet ik dat rondje in t gouden gedeelte aanpassen omdat hij iets kleiner is uitgevallen. maar dat doe ik met zwarte lovertjes
Zo, Esmée heeft vanmiddag van kwart voor 2 tot half 4 nog geslapen en is gelukkig heerlijk te pas weer.. Denk dat ik zo nog ff naar buiten ga met haar.. Het is heerlijk weer.. Ik heb ook nog ff lekker gelegen en beetje gedommeld. Vanavond ook lekker op tijd naar bed.. Zag dat er 2 afleveringen opkomen van gtst! Jippie! Christian is lekker weg, dus ik ga lekker op de bank liggen vanavond en rond half 10, 10 uur naar bed!
Dit was ik nog vergeten te melden. Karsten zegt sinds zaterdag avond PAPA. Niet meer van dat papapapapa maar echt PAPA. Nu mama nog. Vandaag loopt (langs de kantjes) hij al de hele dag te fluiten. Echt lachen joh.
nee op mijn rechter heup. en vanuit dat teken komt een vlechtvan goud en zwart met goud over onze rechter been heen. en dan ook nog naar onze linker schouder. en dat dan ook op onze rug maar dit was t meeste werk omdat t zon groot vlak is
Ben ik nog even! KK lekker dat Esmee zo bijgekomen is! Nou hier een lekker dagje gehad. Indi heeft ook zo lang geslapen. Van kwart voor 1 tot half 4. Echt lang voor haar doen!