Hier een goede nacht gehad en alweer aan het werk. De kids zijn allemaal weer beter gelukkig. Niels gaat straks allemaal cakjes bakken en die ga ik vanavond met Sven versieren zodat hij ze morgen kan uitdelen samen met de stuiterballen. Zal vanavond even een foto maken met hoe het geworden is.
goedemorgen' hier een redelijke avond gehad, nikita kon haar slaap pas om half 12 vatten. vandaag( over 3 kwartier) moeten we bij t CB wezen voor de prikjes. heb nu al medelijden met mijn meissie. maar ja t is voor haar eigen bestwil he. ik kom vanmiddag nog wel ff kijken als nikitaligt te slapen. ga me nu ff klaarmaken om weg te gaan
Zo, goedemorgen allemaal! Hier een goede nacht gehad! Esmée gisteravond om 7 uur op bedje gelegd en heb er niet weer heen gemoeten. Tussen 7 en 8 is ze wel een paar keer wakker geworden, maar was binnen minuutje weer stil, dus hoefde er niet heen. Toen heeft ze doorgeslapen tot 5 uur. Was ze ff 10 min. wakker en sliep toen weer tot 8 uur vanmorgen! Heerlijk!
Goedemorgen allemaal! Wat een leuke foto´s heb ik weer voorbij zien komen zeg!! Sen wat een heerlijke taart heb je meegegeven zeg Dank je wel lieverd!!! Nou hier een heerllijke nacht gehad. Indi werd wakker om half 9 dus je hoort mij niet klagen8) Ze zit nu lekker te spelen met een pot knakworstjes en een pannendeksel Mijn hand is echt nog steeds irritant dik van de wespensteek en jeukt echt als de hel!! Vandaag ga ik even naar de action om te kijken voor wat pyama´s voor Indi. Ik heb ze vorig jaar daar ook gekocht en ze zaten als gegoten bij Indi en ze kosten daar geen drol. 8)
goedemorgen meld me ook weer ff (voor ik verder ga met bijlezen) zag al een paar leuke foto's van sem van esther1986 hier alles gelukkig qua kids weer prima, zelf heb ik weer eens gigiantische last van de rug sinds van het weekend. we hadden het weekendje in eibergen wat ik gewonnen had, maar de bank en het bed was niet bevorderlijk voor mijn rug. gelukkig gaat het na 1 nacht thuis al weer een stuk beter. weekendje was verder erg geslaagd, maar wel kort hoor zaterdag hebben we 's ochtends het centrum van eibergen bekeken en 'smiddags groenlo. beiden klein maar wel erg gezellig. zondag zijn we naar binnenpret (soort van ballorig) geweest in lievelde en de kids vonden het geweldig. na die tijd vielen ze in de auto in slaap en hebben we maar de hamaland route grotendeels gereden zodat ze ff lekker door konden slapen. heb heeeeeeel veel foto's gemaakt en zal straks nog wat spammen. krijg zo eerst visite en wil nog f wat bijlezen. tot later
zo weer terug van t CB. nikita gaf geen drol om die prikjes. ze keek de art aan met zon blik van, wil je me niet knijpen haha, ze heeft ook helemaal niet gehuild gelukkig want kan daar helemaal niet goed tegen zo trots op mijn meissie. voor de rest weer helemaal goed gekeurd en moet weer over 4 maanden heen als nikita 1,5 jaar is. ga nu ff een broodje voor mezelf smeren dus tot later weer
Ha meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe is het met jullie??? En hoe is het met alle juli kindjes???? Ben weer lekker terug van vakantie. Het was heerlijk in Zwitserland maar ook weer heerlijk om thuis te zijn hoor. We zijn eind vorige week teruggekomen maar hebben nog lekker van onze dagen met ons drietjes genoten dus forummen is er tot vandaag niet van gekomen. Ben heel benieuwd naar hoe het met jullie is! Heb sinds eind augustus niets meer gelezen (is echt teveel om bij te lezen 8)) Dus..................zijn er nog bijzondere dingen gebeurd? KK: Hoe is het met Esmée gegaan de 27e??? En Ramoon, hoe is het gegaan met 'verhuizen' en kan je nog wel online nu? Vertel vertel meiden, ben echt super benieuwd hoe het is met iedereen! De vakantie was heerlijk. Ook Mees heeft erg genoten! Het autorijden op de heen en terugreis ging heel goed, mede dankzij de dvd speler . Het rijden op de vakantie zelf vond Mees helaas iets minder geschikt. Maar we hebben enorm genoten van alles! Vandaag weer begonnen op het werk en Mees weer naar het KDV Gelukkig vond Mees het zelf vanochtend weer leuk bij de andere kindjes Denk dat papa en mama er meer moeite mee hadden om na die 2 weken samen elkaar weer te moeten missen
hey dames hier niet veel nieuws...nog steeds thuis aan het uitzieken ik stuur iedereen op pad om boodschappen ed. te halen hihihi ik las dat er foto's stonden dus ik ga even zoeken