Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Werkze Senn! Vanavond ben ik er denk ik niet hoor, lekker van de avond genieten met manlief samen. Is natuurlijk ff afkicken vandaag weer op het werk na 2 weken vakantie samen :D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat leuk en goed allemaal!!! Ben benieuwd naar de link!

Heb er nog steeds 3 te leen ;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Balen dat je nog steed ziek bent. Hopelijk voel je je snel wat beter!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    nee dat zei de arts al. kan me lol nog op ben ik bang:(:x

5. kwebbels

Gelukkig maar dat ze er geen last van had! Stoere meid hoor! En hoelang was ze en hoeveel woog ze?

6. kwebbels

Heey wat fijn dat je er weer bent zeg!! Enne leuk dat je het leuk hebt gehad! Is weer ff balen als het gewone leven weer begint he:)

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    haha pagina terug staat t ook, maar ze is nu 73 cm en 8350 gr

8. kwebbels

Oh fijn dat het leuk is geweest zeg! Enne leuk is dat hoe snel ze aan dieren kunnen wennen(en andersom). Bij mijn ouders zijn er 3 grote honden en daar geeft ze geen bal om. Laatst waren we bij mijn oma. Die heeft 3 kleine hondjes en daar moest ze wel even aan wennen haha. Terwijl ze toch veel ervaring heeft met honden!

9. kwebbels

Haha heeel fout maar ook heel lekker:D

10. kwebbels

Ja voor jongens vond ik het vorig jaar ook niet veel. Voor meisjes daarentegen hadden ze echt hele leuke dingen!

11. kwebbels

Onbeschoft zeg:( Sowieso door iemand brievenbus heen schreeuwen. Dat laat je je kinderen toch niet doen?

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sow, dat is lekker zeg! Dat doet de mijne niet hoor!

13. kwebbels

Ja en ik vind het trouwens ook raar dat je je kinderen mee neemt als je collecte gaat lopen:(

14. kwebbels

Ik geloof dat ik ook wel eens gelezen heb dat je er bij de eerste het hardst op achteruit gaat. Bij een tweede is dat echt niet zo veel als bij een eerste, veel spulletjes heb je toch eigenlijk al (kinderwagen, badje, commode, flessen etc) Dus qua aanschaf ben je denk ik veeeeel minder kwijt dan bij een eerste. (volgens mij was het Sen die toen met deze informatie kwam en hoeveel procent etc)
    Ik snap je onzekerheid wel hoor! Ik heb dat ook wel een beetje als we straks voor een tweede gaan :)

Hoe het in de realiteit is weet ik natuurlijk niet. Daar kan LK, Ramoontje of Sen vast wel een antwoord op geven! (nou hoop ik dat ik niet nog iemand vergeten ben die meer als 1 kindje heeft :) anders excuses)

15. kwebbels

Ja die is hier nieuw! :)

16. kwebbels

Lekker, bbq-en!!

Enne, strijken doe ik niet echt aan. Ik doe alleen handdoeken in de droger en de rest hang ik op. Echt strijken is dus ook niet nodig vind ik. ;)

17. kwebbels

Gefeliciteerd nog hè! Ben benieuwd naar de armband!

18. kwebbels

Netjes hoor! (en ondertussen denk ik 'Lekker licht, 'wat sjouw ik mij een ongeluk met de 12/13 kilo van Indi!'' ):D

19. kwebbels

De mijne heeft het toevallig vorige week ook gedaan :$ Ik wist niet wat ik meemaakte:D

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland

ja dat geloof ik. dat had KK ook met nikita eergisteren:D nikita is en blijft een klein poppetje wat dat betreft denk ik

Deel Deze Pagina