Ja dat werkt hier wel goed. Vaak heb ik wel een gesneden komkommer bij ons eten, of augurk bijvoorbeeld en dat laat ik haar lekker zelf doen. Kan ik ook ff snel mijn eten wegwerken Succes bij de vergadering en veel plezier vanavond!
KK balen dat Esmée zo chagarijnig is zeg! Indi werd gister ook chagarijnig wakker. Dan is niks goed en overal om jammeren..
ik vroeg me dat dus ook wel af, omdat mijn mannetje ook wel zo'n eentje is die daar behoorlijk over in kan zitten dan ben ik hem een stap voor als ie erover begint
Het gaat em ook vooral om de dagelijkse kosten zal ik maar zeggen. Eten, opvang, luiers, kleding, verzorgingsproducten zal ik maar zeggen. Maar ik zal vanavond eens kijken op die site.
Dat doen we hier ook inderdaad, alles wat gewoon droog is incl. vlees eet hij gewoon met zijn handen. Wel heeft hij altijd heel dapper de vork in zijn andere hand en probeert daar ook wel wat op te krijgen maar dat lukt nog niet dus gaat hij weer met de andere hand verder.
Hoe doen jullie dat met fruit?? Julian krijgt banaan, mandarijn, ananas, meloen enz. (alle zachtere fruitsoorten) in stukjes gesneden in een bakje en dat zet ik dan voor hem neer dat hij het zelf kan pakken en dit gaat goed maar nu vraag ik me af of er meer zijn die dit doen en of jullie dat dan ook met appels enzo doen???
Dus dat is maar een heel klein beetje meer, ik denk dat je alleen in het begin wat meer kwijt bent als je flesvoeding gaat geven en als het (in jullie geval) een jongetje word aan kleren maar zoals de luiers ligt er natuurlijk ook net aan wanneer je zwanger word en bevalt en hoe oud Merel dan is en of ze dan nog steeds luiers draagt of misschien al wel zindelijk is. Als ze zindelijk is zijn luiers geen extra post maar een doorlopende post zeg maar.
als het fatsoenlijk gepakt kan worden laat ik Rihanna het zelf pakken en opeten doe ik ook met druiven...
Las nog wat bruikbare tips over het eten, bedankt meiden! Ga ik ook eens proberen. Tot nog toe geef ik Mees de lepel in zijn hand, ga achter hem staan en eet dan samen met hem met de lepel (snappen jullie het nog?). Vanavond kom ik niet online, dus waarschijnlijk tot morgen!! Een hele fijne avond iedereen alvast!!!
Ja druiven doen we inderdaad ook. Dat zijn de zachtere dingen net zoals aardbei (wel handig om dan zo'n schortslab om te doen ) maar ik weet niet of appel ook kan maar eigenlijk zou ik ook niet weten waarom niet omdat hij verder ook alles eet
uhmmm.... ik zal eens even nadenken. Heb Roeland nooit moeten overtuigen maar hij mij en dan niet wat betrefd het financiele gedeelte dus dat is best wel lastig. Wat zijn nog meer 'kostenposten'??
zie ik het 20x voorbij komen vergeet ik het nog Lieve mirrem, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog maar vele gelukkige jaren bij komen!!