Hey Lisette!! Hoe is het met jou? En met Isabella en de kleine??? Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Ramoon is! Mis haar wel een beetje hoor, hier op het forum (en dan ben ik pas 2 dagen 'terug' )
Lieve Sven. Nu dan officieel. van harte met je verjaardag knul. Dat je maar groot en sterk mag worden.
Leuk leuk!!!!!!!! Wat een super gevoel moet dat weer zijn!! Heb je het ook nog aan Jos kunnen laten zien/voelen?! WEer een mijlpaal Lisette!!!!
Goedemorgen allemaal. hier een redelijke nacht gehad. Nikita werd weer overstuur wakker dus moet er rond 00.00 uur ff uit om haar te troosten. daarna lekker doorgeslapen tot 07.00 uur. nu ligt ze weer lekker op bed. Dan ff mijn frustratie eruit mikken(ja zo vroeg in de ochend al) Die schilders stonden al om 06.45 uur aan de deur te kloppen of mijn deur en raam open konden.aangezien wij in de woonkamer slapen zat ik nog in mijn onderbroek en hun stonden vrolijk naar binnen te gluren Jeroen maar een broek voor me gehaald zodat ik m onder de dekens aan kon doen. ze komen ook gewoon aanwaaien als ze zin hebben. Gek wordt ik ervan.
Ahhh, wat een liefie!!! Maaruh... begrijp ik daaruit goed dat Sven al jarig is geweest??? Sorry, dat wist ik niet. Maar dan alsnog.... Lieve Sven, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!! Papa, mama, Maarit en Karsten natuurlijk ook van harte!!!!!!!!!!!!
Afrijden?????????? Alweer iets gemist dus! Maar Ling ook van mij natuurlijk...... Enorm veel succes vandaag!!!!!!!!! Ga voor je duimen!!!!!!!! Je kan het!!!!!!!!!!!!!!
Spannend en super leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij kan vast niet wachten tot het donderdag is! Ennuh...... heel spannend natuurlijk of je voorgevoel goed is!!