ga er zo ook vandoor want ik wil het eten even een beetje voorbereiden want mannetje zal met een half uur ook thuis zijn
Ow das klote en al helemaal als Tygo zo onrustig is Mayron is ook vet jankerig. Alleen maar janken, spugen, diarree, dus moet het maar goed in de gaten houden vanwege uitdroging...
hey ML: mijn huisarts zei dat als ze minimaal 300 cc melk naar binnen krijgen hoef je niet bang te zijn voor uitdroging. dat is wat ze nodig hebben om dat te voorkomen.
ze heeft vandaag al 2 keer gebeld en ik was bang dat ze zou komen vanmiddag omdat ze wist dat ik niet weg kon ivm het schilderen van de voordeur
ik ga er vandoor dames! fijn weekend en niet teveel kletsen anders kan ik het niet meer bijhouden doeiii
Ow pffff.. Ik was bij mij al blij dat Felicitas me over had geslagen maar ze stond gister toch op de stoep om dr waren aan te smeren. Ik heb ook het kettinkje genomen en de nuby-flessenset. De rest was me veeeels te duur...
maar dat geloof je toch ook niet als je dat verteld wordt. je zult maar de echtgenoot zijn en moeten vertellen hoe je wederhelft is gestorven.
inderdaad even bellen, kun je lekker met mayron thuisblijven. maar i geloof dat ik wat gemist heb. zag nl net een reactie van anno niem met de vraag of het nou uit was. dus mijn vraag heb ik het dan goed begrepen dat he weer helemaal bal is tussen jullie?