nou mijn geheugen Score Uw score is 16 Uw geheugen vertoont kleine gebreken, maar er is geen reden voor ernstige bezorgdheid. U hebt waarschijnlijk enige moeite u te concentreren. Probeer uw ritme wat te vertragen: neem voor elke bezigheid de nodige tijd en dwing uzelf om alleen te denken aan wat u nu moet doen, niet aan wat later komt. Blijf daarbij ontspannen, want onder stress is het moeilijker om uw concentratie vast te houden.
ik vind het ook altijd verschrikkelijk die periode. dat is ook medebepalend geweest dat ik n een spiraaltje wou. nu heb ik die 3 wk teruglaten zetten en de eerste week geen drupje te bekennen en nu loop i gewoon al 1,5 wk te vloeien.
nou ja ik ga maar even de aardapelpuree voor bij de hachee klaar maken en dan eten. dus ben ook weer weg nu
nou ga nu echt even eten. ml ben je nu och naar je werk gegaan? o en silla goed van je die sollicitatie. en liesje leuk hoor julie voorgenomen huwelijk GEFEICITEERD
oh liesje volgens mij heb ik daar overheen gelezen dan~! gefeliciteerd! En ML sterkte met je situatie met Yaron vind het knap hoe je het doet hoor...
Ik helemaal niet. Ben ik dan een van de weinige die het zo goed met de schoonmoeder kan vinden? En ik dacht dat het onderwerp schoonouders vandaag niet genoemd mocht worden.