Als het niet minder word onder de douche kunnen het weeen zijn, nog een beetje te vroeg hoor kk!!! Wel weer spannend, zo liepen we vorig jaar allemaal, haha harde buiken, zeurderig gevoel...
Fijn dat jullie weer hersteld zijn allemaal! Ik zit ook te kijken. Schreef net inderdaad ook dat het erg heftig is om te zien. Juist omdat dit niet de tv beelden zijn, maar beelden door "normale" personen gemaakt.
ik had ze ook vaak maar dat was meer door de drukte en die heb je idd niet gehad zo te horen. sterkte!! hopelijk wordt het minder!!
toch!! ik zat te twijfelen of het al zolang was geleden. Ik zat die dag op school toen ze ineens de tv overal aanzette.
whahahahahaha ik denk: dennis is er toch niet, ik zet hem even over naar 9-11. Hoor ik: HEEEE! zit meneer vanaf de wc tv te kijken!!! hahahahahaha
haha lees even verder, bedoelde het anders om, amerikanen zeggen toch altijd 9/11, vandaar dat ik het zo schreef, en ook omdat het vandaag de 9de is
Zat op mijn werk en heb daarna nauwelijks meer gewerkt. Moest die avond naar de hondenclub en ook daar hing een rare sfeer rond. Ben toen ook heel bang geweest die dagen. Bang dat ze ook ergens in Nederland iets zouden doen.
ja zit nu alleen thuis en als ik dat weer zie, krijg ik weer dat gevoel van toen terug, je voelt je gewoon niet meer veilig