die zakken hebben wij ook gekregen essie en ik moet zeggen: het scheelt! wij zetten de bak meestal 1x per 2 weken aan de weg en nu nog maar 1x in de 4 a 6 weken!
Indi gaat van shirtjes nu toch al naar 92. Shirtjes in maat 86 die groot vallen kan ze ook nog wel aan. Broekjes idem dito.
iok ben nieuwsgierig.. want wij hebben altijd een super volle container.. wat zijn dat voor wonderzakken?
Oh wat ontzettend leuk zeg! Ik wil ook laarsjes gaan kopen voor van de winter. Lekker warm rond de beentjes!
Tja ben er alleen nog niet achter of die zakken gratis zijn of dat ik daar ook weer voor moet betalen.
Maar die is al goed op weg zoals ik dat van de week zag! Hij loopt zo van de tafel naar de stoel/bank en andersom. Dat zijn toch al een aantal stappen los
Van dat "oranje plastic mannetje". Dan moet je voortaan al het plastic in die zak doen i.p.v. bij het restafval.
ik wil ook nog laarsjes voor isabella voor de winter maar hebben nu schoentjes met flexzool, die werder aangeraden bij de ziengs als ze nog maar net kunnen lopen..