Nou de trekking is over 10 minuten. Zullen toch wel niks gewonnen hebben. Ik geloof er nooit zo in eigenlijk
Hihi, zul je zien dat je een megabedrag hebt gewonnen. Dan sta je echt helemaal verbaasd lijkt me. Ik zou niet weten wat ik dan zou doen met mn geld!!!
Ja volgens mij zou ik het ook niet kunnen geloven dan hoor!! EN wat ik zou gaan doen? Eerst eens lekker op vakantie naar een ver land en daar gaan bedenken wat we er allemaal mee gaan doen
Dat denk ik ook wel. Maar het lijkt me dat je gewoon niet kan kiezen waar je dan het beste je geld aan kan besteden. Dus... ik blijf maar gewoon tevreden met onze huidige geldpotje
@Lisette: Spannend dus nog even van de echo. Hoop dat alles verder goed is en dat je lekker verder kan genieten van je zwangerschap. Leuk zeg, een zoontje. Had je al zo'n voorgevoel? Kan je lekker shoppen hihi. Gaat de tijd snel zeg, nu alweer bijna 20 weken.
@Kwebbels: En heb je een mooi bedrag gewonnen? Ik had bedacht om deze keer ook eens mee te doen, maar was te laat voor de loten. Nu hebben we vandaag alleen maar geld uitgegeven haha, hebben net een nieuw bed gekocht.
Hebben jullie trouwens ook van die drukke / ongeduldige dreumessen. Pff esmée houdt alles maar even vol. Gaat als een wervelwind door het huis heen. Vlieg overal achter aan.
Ja hier ook. En heel snel afgeleid. Spelen met haar speelgoed doet ze eigenlijk niet echt. Ze heeft zoveel speelgoed Ze vind het het leukst om kattenkwaad uit te halen. TV aan en uitzetten. Lades leeghalen. CD's overhoop trekken. Schoenen door elkaar gooien en ga maar door.
Ziet er inderdaad goed uit. Maar als er even niet goed gesmeerd wordt, is het zo weer drama. Helaas is het na een dagje KDV ook slechter. Blijkbaar kunnen ze daar niet de aandacht geven die nodig is. En toch zeggen ze veel te smeren.
Ja dat vind ik ook. Manlief is weer helemaal teleurgesteld. Die zat met zijn gedachtes al in een nieuwe auto
Yep we zijn net terug. Was weer heerlijk. Ook nog een prachtige bos rode rozen gehad met een bloem erbij die in onze trouwauto verwerkt zat. Erg lief.
Tja, helaas kun je dat ook niet controleren natuurlijk. Misschien handig om te vragen of ze het gewoon sowieso bij elke luierwisseling te doen? Dan zijn ze toch al even individueel bezig met Merel.
Nee hoor. Bovenin (naast de lettertypes, grotes etc) staat een peperclipje. Als je daarop klikt kom je in een ander venstertje en kan je je foto uploaden. Het duurt wel even. Maar ik heb nog nooit gehad dat die verkleind moest worden!
Voor het KDV gaat ze er om 7:15 uur ongeveer uit. Ze is dan soms wel wat vermoeider. Maar ze is ook vaak al wakker.