Ladies fijne avond. Wen lees ze. Ik had beloofd af te sluiten als ik de twee kids naar bed heb gebracht en dat ga ik nu doen en dan lekker CM kijken met mannetje op de bank. Tot morgen.
Ach als je bij mij het laatste getal er af haalt hebben we bijna net zoveel. Het gaat om de inhoud toch en niet de hoeveelheid.
jeetje wat hebben jullie weer veel bijgekletst zeg, zijn alweer dik 50 pagina's. heb nu geen tijd om ze allemaal terug te gaan lezen, wordt rond half 8 opgehaald om naar een verjaardag te gaan, heb mika naar mijn ouders gebracht, hopelijk gaat ie daar iets slapen, want hier heeft ie vandaag echt super weinig geslapen. och ja, heb ik nu geen last van he
En weer 52 pagina's.......pfffff Is er nog wat bijzonders? (en graag niet weer alle 52 pagina's herhalen )
Vandaag de 2e makelaar op bezoek gehad (kunnen we de plaatsjes naast elkaar leggen) en moet zeggen, het valt ons 100% mee wat we voor ons huidige huis kunnen vragen. Tevens vandaag bij vrienden op bezoek geweest die in de plaats wonen waar we eventueel naar toe zouden gaan. Afhankelijk van de haken en ogen die zij zouden aangeven, zouden we al dan niet beslissen of we 't gaan doen. Zoals 't er nu uitziet, gaan we dus verkassen.....moet er nog wel aan wennen hoor.... Hubbie heeft wel een hoop info opgezocht en uitgedraaid voor me (over scholen, verzekeringen, gezondheidszorg, etc), zodat ik me daar eens in kan verdiepen. (* zucht *)