Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik dacht dat dus ook en vind dat dus eigenlijk ook. Maar goed dan zit ik op 6 voedingen als ik 'm wel mee tel....is dat te veel voor een kindje van 9 weken?

Probleem hier is dat wanneer Joost 's nachts huilt, Rick daar dus echt wakker van wordt (en dus ook gaat huilen)......ik vind het dus wel heel moeilijk om dan die fles te halveren temeer daar ik weet dat hij het dus ook kan zonder :( .

Weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. Aan de ene kant heb ik zoiets van: hij is nog zo klein en hij zal 't wel nodig hebben, aan de andere kant wil ik ook graag lekker doorslapen 's nachts......

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga hem hier weer afsluiten voor vandaag

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier net over de grens zijn het ook alleaal nederlanders
    lelijk hoor als je dar rijdt je komt alleen maar gele nr-borden tegen

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    lijkt me ook moeilijk helemaal als je een kleintje erbij hebt!
    maar aan de ene kant als hij ook al zonder die voeding kan kan hij het ook doen met een halve toch? dus 5,5 fles.
    hij krijgt 165 cc toch?
    Hoe zwaar is hij?
    je moet 150 cc per kilo lichaamsgewicht rekenen wat hij mag hebben in 24 uur (dus incl die nachtvoeding)
    maar als jij zoiets hebt van hij kan die voeding niet missen en heeft 6 nodig dan moet je het blijven doen natuurlijk...
    het is je eigen gevoel.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo had ik 't nog niet bekeken......maar ik heb 'm om 19.45 uur dus -slapend en wel- een fles gegeven.....en hij heeft 'm helemaal leeggedronken. Hij ligt nu in de box te slapen....maar als ik 'm nu naar boven breng en in bed leg....komt hij gegarandeerd om een uur of 1 altijd.....en daar zit ik dus al helemaal niet op te wachten.
    Laatst had hij dus een keer zijn laatste fles wel rond 22.00 uur, maar kwam toch gewoon 's nachts.... :rolleyes:

PFFFFFFF, het blijft -zelfs bij een tweede- lastig hoor! (vind ik)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

ga nu echt
    doei

7. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ja het is ook heel moeilijk daar ben ik ondertussen ook wel achter...

brenden krijgt nu elke dag ongeveer dezelfde tijden:

7 a 8:00 uur
    11:00/11:30
    14:30/15:00
    18:00/18:30
    22:00

in het begin kwam hij dus 's nachts nog en toen we over mochten naar 5 flessen kreeg hij om 4:00 een halve... binnen drie nachten was hij van de nachtvoeding af...

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    fijne avond...

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Klinkt niet bot hoor (tenminste zo lees ik 't niet en vat ik 't dus ook niet op!).

Ik twijfel nog wel een beetje maar 't is meer 't gevoel....en dat gevoel (buitenland!?) kan ik niet goed omschrijven. Verstandelijk gezien moeten we het gewoon doen (bovendien krijgen we deze prijs nooit meer voor ons huis, er van uit gaande natuurlijk dat we ons huis verkopen ;) ) en met het oog op de kinderen zou het een stuk praktischer zijn.
    Pat heeft het er wel al langer over....zeker over het feit dat hij het huis kwijt wil en iets anders wil, maar dat wat we er voor in de plaats zouden willen is voor ons hier in de omgeving gewoon niet te krijgen en ook niet te betalen :( .

Lastig hoor......

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Wij zouden dan wel wit-rode nummerplaten krijgen hoor ;) ....

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond buddy!

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ligt t aan mij of is het hier enorm rustig vanavond?!
    :confused:

13. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    tja als je nu in de buurt van de grens woont en het is voordeliger en veel beter aan de andere kant dan is het natuurlijk wel iets heel moois!
    lijkt me ook wel weer wat hebben: een ander land maar toch dichtbij!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat zijn wel hele fijne tijden....maar Brenden is wel alweer een maand ouder (wat zeg ik: bijna 2)....dat scheelt ook veel natuurlijk.

Die afbouw van die nachtvoeding: was dat 3 nachten een halve fles en toen was 't niet meer nodig? Of heb je dat 3 nachten afgebouwd van een halve fles naar nog minder?

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij woog maandag 5.670 gram......

En wat betreft niet kunnen missen, hij kan 't zonder en groeit dan ook goed dus het is volgens mij geen noodzaak voor 'm.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik wou het niet zeggen........ ;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, zo is het dan ook wel weer..... :)
    (en ik heb gelukkig een eigen auto, dus ik kom overal als het moet ;) !)

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ja dat is ook zo dat brenden wat ouder is maa raan de andere kant moet ik er 6 weken aftrekken zeggen ze... (soms heb ik het gevoel van niet en soms van wel hoor)

3 nachten een halve fles en toen was t niet meer nodig!

19. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    oh dan heeft hij hem idd niet eens zo nodig!

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo daar ben ik weer even.
    Ik heb sinds gistermiddag niet meer gelezen en ik was ook niet van plan bij te gaan lezen, eerlijk gezegd.

Het enige wat ik me afvraag, is of er nog dingen m.b.t. de mini-meeting zijn besproken. Ik heb geen PB ontvangen, dus ik ga er vanuit dat dat niet zo is, maar misschien toch wel.

Haalt Senninha nou de spullen en delen we de kosten of moeten we nou iets meenemen?

Wel prettig om dat te weten voor zondag.

Deel Deze Pagina