Je zou het er even met je ha over kunnen hebben en dat jij het vroeger ook had. Dan ben je nog net even wat meer gerustgesteld denk ik.
Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Zo heeft Sven een keer de motor in de tuin omgetrokken. Gelukkig niet op hem maar wel zijn handje eronder met als gevolg een nagel eraf.
Goedemorgen! Essie: Wat eenmooi filmpje! Wat goed van Merel zeg en mama hardstikke trots Senninha: Wat krijgen jullie altijd veel te verduren als ik dichterbij woonde wou ik wel een keer op je kinderen passen zodat jij en je mannetje even wegkonden. Sann: wat fijn dat het enigszins goed nieuws was! Nu hopen dat alles goed gaat! KK: hou je het nog een beetje vol? Lisette: Hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat je snel langs mag komen bij de gynacoloog en dat je nog wel kunt genieten van je zwangerschap. Hier is mijn verkoudheid alweer wat beter gelukkig alleen is Wessel sinds afgelopen nacht verkouden dus ik heb een korte nacht achter de rug
Is heel lief van je dank je wel! Balen van je korte nacht. Hoe is het verders bij jullie afgezien van alle verkoudheden? Loopt Wessel al en hoe is het met de zaak?
Zo, mevrouwtje ligt weer op bed. Ik ga ff gtst kijken in alle rust.. Esmée had net ook weer verhoging. 38.0 Ff aankijken dus
Hier is alles goed verder Wessel loopt inderdaad al alleen nog niet buiten hij gaat dan kruipen hahaha. Wel loopt hij op een voetje een beetje schuin, maar dat zal wel goedkomen. En hij loopt nog heerlijk met zijn beentjes wijd Misschien een tip voor Karsten. Mijn broertje kwakkelde vroeger ook met zijn weerstand (hij is heel ernstig ziek geweest ) maar hij had altijd ooronstekingen ed, mijn moeder had toen een homeopatisch middeltje gehaald om de weerstand omhoog te brengen en toen was het kwakkelen ineens over. Misschien iets voor Karsten? Hoe gaat het met welke zaak?
Owwww, hahaha. Goed hoor Leer steeds meer van mezelf (klinkt raar he ) Ben nu bezig met een ring voor mezelf en die is bijna af. Ben er helemaal verliefd op en hij valt lekker op . Wel ben ik even vastgelopen op de afwerking, maar dat komt vast goed en hij is toch voor mezelf, maar dan weet ik waar ik de volgende keer rekening mee moet houden Ook ben ik bezig met de trouwsieraden van mijn schoonzus, zij heeft mij gevraagd die voor haar te ontwerpen best een eer aangezien ze kieskeurig is