ja bloem...wel spannend maar ik ga er wel vanuit dat het niet eerder wordt als volgend jaar, want de zolder is nog niet klaar en het huis is ook nog niet verkocht en natuurlijk een ander huis wat mij aanstaat is er ook nog niet
Jeetje kan me inderdaad voorstellen dat jullie behoorlijk geschrokken zijn zeg. Bah. Alleen het lullige is wel, vind ik, dat je niet van mensen kan verwachten dat ze hun eigen huis gaan aanpassen op kinderen van een ander. Lief als ze het doen, maar ze hoeven dat natuurlijk niet.
Nee dat denk je maar. Heerlijk vindt ze dat, gooien! Vooral ook erg leuk om er een spelletje van te maken .
Ja, Mees gooit ook van alles weg hoor! Dat doet hij trouwens al maanden We zijn hem nu aan het proberen dit af te leren want het is best irritant vaak en hij gooit ook echt heel hard! Tot nu toe lukt het soms aardig door te zeggen dat we het niet leuk vinden en dat hij het niet moet doen. Uhhh? Wat voor'n speelboom?
Pfff, balen zeg van je nacht en ook nog eens een drukke dag voor de boeg dus een beetje bijkomen zit er helaas ook niet in zo te horen. Enig idee waarom Nikita zo aan het spoken was vannacht?
Nee, is ook zo hoor. Ze hoeft het voor mij ook niet aan te passen, maar zij kent haar tuin natuurlijk het best en weet waar eventuele 'gevaren' zitten. Dus ik bedoel meer in de trant van dat we de volgende keer allemaal goed weten waar de risico's zitten en dat we daar dan rekening mee kunnen houden.
hoi hoi] heb even niet terug gelezen! de vijfde ziekte kan inderdaad gevaarlijk zijn in een zwangerschap.. heb wel degene die isabella heeft overgenomen dus heb ook bijna het hele weekend op bed gelegen met gisteravond rond de 40 graden koorts.. ben nog naar de huisartsenpost geweest en de verloskundige is hier nog geweest.. en die komt zo ook weer langs om even te kijken hoe het met de baby is!! heb ook uitslag wanneer ik naar de gyn mag dat is volgende week dinsdag!
Karsten slaapt al vanaf 11 uur. Op dit moment slaapt hij 16 uur op een dag. Ga zo eens Googelen wat gemiddeld is op deze leeftijd want ik vind het toch een beetje veel.
En Karsten die wil wel maar weet nog niet hoe. Dan is de oversteek te groot naar het volgende punt, dan zie ik hem kijken en strekt hij zijn arm uit of hij de overkant kan pakken en zo niet dan toch maar via kruipen zijn doel bereiken. Verder gaat het hier wel. Je neemt iedere dag toch zoals het komt.
haha nikita was niet aant spoken maar ik was zelf heel onrustig maar nikita heeft lekker tot vanmorgen 7 uur doorgeslapen. en die speelboom is een soort boom waar je balletjes in moet gooien en dan gaat ie een liedje spelen. ook heb je allerlei vormpjes( vierkant, driehoek, ster en rondje) die ook zo zijn eigen vakje heeft en als die erin gaat speelt ie ook een liedje. en die vormpjes kunnen ook weer dingen worden als je ergens op drukt of duwt haha. hier favoriet van nikita
Hier wordt met alles gegooid als meneertje de kans krijgt. Maar de bal is toch favo en als meneer zijn zin niet krijgt is alles gevaarlijk wat in zijn buurt staat.
En misschien is hij bijgedraaid omdat je het onderwerp hebt laten rusten zodat hij voor zichzelf een afweging kon maken zonder de druk die hij van jou voelde. Dus denk wel dat dat eraan bijgedragen heeft.
Balen dat je weer een rotnacht hebt gehad. Zit ze in een sprong of zo? Karsten is dus blijkbaar niet de enige die zo graag met (mijn) spullen gooit.:x