Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En ik moet er eigenlijk 1tje bijtellen ;) want Joost was 6 dagen te laat......

als ´ie vannacht komt zal ik eens kijken wat er gebeurt met een halve fles.

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo der is weer lekker veel bijgeschreven, is niet erg want ik ben toch remi vanavond dus kan ik lekker bijlezen. Manlief komt zondag ochtend heeeel vroeg thuis (zeg maar gewoon zaterdagnacht.) maar goed kan die mooi mee naar de meeting en dan hebben we dus ook een auto van zijn werk, hoef ik niet zo veel te lopen. Hij is nu op de boot van Finland naar Duitsland (die boot is duurt 27 uur dus ik hoor hem pas morgen avond weer. :( ) Maar ja wat wil je, hij zat 15 km van Rusland af. Maar goed hij is iniedergeval onderweg naar huis. Ben vandaag lekker bij mijn ouders geweest, erg gezellig :D
    Nu ligt Indi in bed (ze slaapt nog niet maar goed ze is wel erg moe dus ze zal zo wel in slaap vallen). Pf had ik de moeite genomen om een keer de was op te hangen, is die nog steeds niet droog, heb ik vanochtend al op gehangen :evil: . Aangezien de pyamaatjes bij die was zaten zijn die dus ook nog niet droog :( Heb de verwarming maar hoog aangezet dan doe ik ze straks bij de laatste voeding wel aan. Het is ff niet anders. Dus doe maar gewoon weer de was in de droger :) Nou ik ga ff bijlezen :p

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nee volgens mij dus ook niet!

4. kwebbels

Hey bloem fijn dat alles goed is! Ben nog steeds benieuwd hoe jij borstvoeding en flesvoeding combineert! ;)

5. kwebbels

6. kwebbels

Fijn dat je zwaardere pijnstilling hebt gekregen, hopen dat deze wel enigszins werkt! Ik zou ook wachten met de laatste dag om te bieden op de kaartjes. Dan voorkom je nog een beetje dat het een hoge prijs word omdat iedereen boven jouw prijs wil gaan zitten ;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Voor mij geldt dit dus ook.......

Nou ja zeg :rolleyes: :confused:

Zijn we dan ouderwets of zo?

8. kwebbels

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Succes.... ;)
    ik ga er weer vandoor... even tv kijken mannetje is nog bij het voetbal dus hoop dat er gewonnen wordt dan heb ik nog een leuke avond ;) :)

10. kwebbels

Oh wat raar zeg, weet je ook wie die jou adres heeft gegeven? Hier zou die vrouw van Felicitas ook komen maar ik had me verslapen :oops: Toevallig weet ik wel nummer ze mee belt dus als ik zie of ze belt neem ik lekker niet op :oops: Ja ik ben echt de ideale persoon om je dingen aan te verkopen omdat ze me altijd kunnen overtuigen, en achteraf heb ik weer spijt omdat ik het onzin vind! Dus ik heb zoiets van ''nu maar gewoon voorkomen dan kan ze me ook niks aansmeren''.

11. kwebbels

Dat schema heb ik ook wel is gemaakt. Tja gemaakt, verder deed ik er alleen niks mee :) Ik deed gewoon waar ik op dat moment zin in had :rolleyes:

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D

13. kwebbels

Nu ik Indi heb maak ik veel beter schoon als voorheen. Ik vind nu echt alles heel snel vies. Ik stofzuig sowieso iedere dag, 1 x in de 2 dagen dweilen en elke dag afstoffen. Voorheen deed ik 1 x in de week dweilen ofzo :rolleyes: En de grote dingen als badkamer schrobben doe ik 1 a 2 keer in de week. Wc ook iedere dag wel.

14. kwebbels

Jammer zeg. Ik ben toen ik erachter kwam dat ik zwanger was gestopt met roken en rook nog steeds niet. Af en toe vind ik het nog steeds moeilijk maar goed, binnen wil ik niet roken dus dat betekent dat ik straks in de kou buiten moet gaan staan. Je mag ook nergens meer roken en het word duurder. En het is gewoon vies :p :)

15. Grappig mijn ouders gaan morgen een klein weekje weg :)
    Zijn hier vanavond ook nog even geweest. Oma heeft de kleinkinderen in bed gelegd en Steijn heerlijk voorgelezen (die was helemaal in zijn nopjes) :)

16. kwebbels

Ik heb dat ook hoor met 1 zus. Die heeft Indi nu welgeteld 3 keer gezien geloof ik. Ik zag haar daarvoor ook al niet zo vaak hoor maar ik vind het leuk voor Indi dat ze toch goede contacten heeft met haar tantes. Mijn schoonzusje boeit me niks want zij ligt mij toch niks. Die heeft Indi ook maar 2 keer gezien geloof ik. Dinsdag word de derde keer (jippi) :rolleyes:

17. Gefeliciteerd met de 6000

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

19. kwebbels

Nou ik wilde ook een keer niet ondankbaar zijn terwijl ik de taart niet luste...Die kwam er dus ook weer gewoon uit schaamde me rot :oops:

20. kwebbels

Is het verplicht ofzo dat ze langs komen? Anders zeg ik gewoon dat ze niet heoven te komen :)

Deel Deze Pagina