Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    dat denk ik ook..

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik zie dat je vandaag precies 20 weken zwanger bent. Precies op de helft. Wat gaat dat snel.

3. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat is gelukkig bijna over alleen nog een lichte verhoging :)

4. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

gaat echt super snel!! :)

5. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's inderdaad minder dat ze dus wel kan werken, maar het niet wilde.
    Ze horen jou trouwens gewoon vrij te geven hoor, voor dit soort dingen. Best belangrijk zo'n 1ste echo en die hoef je niet te verplaatsen vind ik.

6. kwebbels

Mijn neefje zou vorig weekend van vrijdag op zaterdag bij ons logeren. Ging uiteindelijk niet door. Was ik ook heel blij mee aangezien we alledrie verkouden en beroerd waren en Indi was 's nachts ook veel wakker. Nu vroeg ze of ik volgend weekend op wilde passen. Maar dan moet ik én werken én zondag heb ik een afspraak. Ook heb ik aardig wat slaaptekort door de gebroken nachten. Ik wil het wel heel graag maar heb toch maar nee gezegd. :( Ik zie het ook niet echt zitten om op zo'n ukkie te passen als Indi ook heel onrustig is.

Toch voel ik me wel een beetje schuldig. Wat zouden jullie doen als jullie eigen kindje niet lekker in zijn vel zit?
    (Mijn neefje is 8 weken geloof ik. Dus echt heel klein nog ;))

7. kwebbels

Oke, nou dat scheelt al dan heel erg. Als ik koorts heb kan je me echt opvegen. Dan lig ik het liefst de hele dag op bed.

8. Zo, goedemiddag allemaal..

Hier is weinig blijven hangen. Ben niet zo lekker te pas.. Erg licht in mn hoofd en kan me slecht concentreren, dus sorry...
    Wel allemaal bedankt voor de felicitaties! Christian is met een uurtje denk ik thuis... Esmée ligt heerlijk te slapen, die wou vanochtend toch niet slapen helaas..

9. kwebbels

Vergeet erbij te zetten dat ik dus ook vrij moet nemen van mijn werk en mijn afspraak van zondag af moet zeggen.

10. kwebbels

Gefeliciteerd nog meis!!! :) En lekker rustig aan doen hoor!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja dat moest ik ook nog doen: KK en Christian gefeliciteerd met jullie 3e trouwdag!!!!!

12. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik zou ook kiezen voor eigen kindje... en zowiezo als indi een beetje ziek is kan die kleine er ook heel snel ziek van worden en dat kun je denk ik toch beter voorkomen.. en denk dat als je een heel weekend op zo'n kleintje past je ook wel weer veel slaaptekort krijgt lijkt me ook niet echt handig..

13. kwebbels

Ja ach, ik moet me ook eigenlijk niet schuldig voelen. ;)

Ik geloof dat Indi nu lekker ligt te slapen. Ga maar eens ff opruimen en schoonmaken. Stofzuigen en dweilen enzo. Moet ook nog een wasje opvouwen en ophangen.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou ze hadden dus gevraagd of ik een dag extra wilde werken vandaag, ik heb toen in eerste instantie gezegd dat ik dan liever een halve dag werkte ivm de afspraak in het ziekenhuis voor de echo maar dat kon volgens haar niet dus heb ik die afspraak verzet naar volgende week om er dus vanochtend achter te komen dat dat niet nodig was geweest en nu belt ze me net om te zeggen dat ze met haar zoon bij de ha zit want die heeft iets met zijn enkel en dat kan haar man niet doen want die zit ziek thuis. Ze had geen idee hoe lang dat ging duren dus of ik het nog wel volhield hier. Mijn enige reactie daarop was, heb ik keus?!:x

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

hè gatver
    en gaan ze daar nu ook wat meedoen dan of moeten ze gewoon dor ploeteren tot het wel goed gaat?

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Pfff, moeilijk hoor, wat zegt Roeland dan dat je moet doen?

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben je toe aan iets nieuws dan?
    of hoe moet ik het zien?

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Uhhhh, hetzelfde helaas.

Maarja, zal wat mij betreft ook niet meer veranderen tenzij de buurvrouw nog een keer haar excuses komt aanbieden over hoe ze mij behandeld heeft.

19. kwebbels

:x:x:x

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ow, da's fijn om te horen!! Dat jullie je beter voelen, de verkoudheid aan het overgaan is én dat de wasmachine gemaakt is!!! Beter!!!!

Share This Page