Ik heb ook 2 broertjes, maar daarbij leeft het "oom" zijn nog niet echt bij. Zal wel aan de leeftijd liggen: 25 en 20. En de ene broer van Bas heeft het syndroom van Down, dus bij hem leeft het ook niet zo extreem. En de andere broer van Bas zit in Kenia samen met zijn vrouw, dus dat contact kan straks pas ongebouwd worden.
Als ik iets vies vind is het maandverband! Wat een hel vond ik het na de bevalling zeg. Maar ik had op dat moment ook geen behoefte aan tampons moet ik zeggen
Volgens mij is dat inderdaad verplicht. Maar ik heb nog niks van ze vernomen. Maar dat zegt blijkbaar niks, aangezien ze bij ML ook ineens op de stoep stonden (of begrijp ik dat verkeerd).
Ik heb 5 broertjes en zusjes dus op zich 1 tante die wat minder betrokken is maakt dan ook niet zo uit haha. En een ander broertje is er ook nog niet zo mee bezig. De rest wel die zijn hartstikke betrokken
Ben ik nu remi Pff balen dat mijn man weg is zeg. Ik mis hem zo en ik kan hem ook niet bellen want hij zit op zee
En nu zit ik hier ook nog remi te zijn Ga zo anders maar even was vouwen ofzo. Moet ik ook nog steeds doen,. Oh ja Lientje komt niet meer naar de meeting zondag want ze is de afgelopen 2 dagen ziek geweest en de kleine ook dus ze doet het liever even rustig aan nog! Weet niet of ik het al gezegd had
Nou doe ik zo Indi nog even de laatste voeding geven. Vind het altijd zo vervelend om haar ervoor wakker te maken maar ja anders komt ze om 2 uur en om 5 uur weer.
Is eigenlijk voor spugende babies.....is een verdikkingsmiddel wat aan de fv toegevoegd kan worden waardoor deze wat zwaarder wordt. Het kan ook gebruikt worden bij BV, dan maak je ´t papje klaar en geef je dat na de voeding met een lepetje. Doordat het de voeding verdikt wordt het spugen minder (en hongergevoel dus ook minder, tenminste dat is de bedoeling).
Maar verder is het hier extreem rustig....volgens mij zijn de dames zich allemaal vast geestelijk aan ´t voorbereiden op de meeting van zondag .
Oh oke. Mijn schoonzusje gaf dat ook zodat de kleine lekker doorsliep weet ik wel. Maar ik geloof dat dat niet echt de bedoeling is daarvan toch?
Nee eigenlijk niet volgens mij, daarvoor is wel iets, dat is Rijstebloem, maar daar heb je alleen iets aan als je FV geeft volgens mij....en ook dan werkt ´t niet altijd (bij Rick destijds werkte ´t niet)