Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En mijn man komt ook mee haha. Dus gezellig voor Niels, ik weet niet of er nog meer mannen komen? Ik geloof ook de man van Essie toch?

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik baal nog steeds dat ik niet kan komen :evil: .

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Volgens mij kwam die idd ook mee!

4. nee officieel niet, eigenlijk tegen het spugen.
    Mees krijgt het ook tegen spugen. Die geeft best veel terug.
    Steijn destijds ook en die heeft met 6 maanden toen de AR voeding gekregen, voor hevig spugen. Die stond op een gegeven moment alleen nog maar met slabjes om zijn nek op foto's :( anders was ik continu aan het verschonen

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dat vind ik zo sneu, want dat vele spugen moet toch ook pijn gaan doen op een gegeven moment.......aan de maag en de slokdarm.....

6. kwebbels

Oh oke, kind van mijn schoonzus is wel super zwaar geworden hiervan volgens mijn schoonmoeder. Weet niet of dat ook echt zo is hoor of het echt daarvan is maar goed. Ik vroeg aan mijn moeder of wij allemaal lang kwamen s nachts. Maar mijn moeder die had de babyfoon naast haar staan en dan nog kwam haar buurvrouw vertellen dat de baby huilde. Die ligt echt in coma als ze slaapt. Toen ik nog thuis woonde hadden ze ook zo n loeiharde wekker. Het hele huis was wakker maar mams sliep nog lekker hoor en die rotwekker maar loeien. Dus iedereen was snel van de nachtvoeding af :)

7. Ja Steijn kreeg dat toen met ruim 3 maanden door de laatste fles heen. Met vanille smaak :)
    Maar die sliep al door, dus of het echt werkte weet het niet :)

8. kwebbels

Lijkt me inderdaad vervelend ja. Indi spuugt gelukkig niet zo veel. Eigenlijk helemaal niet, af en toe een klein beetje melk terug maar echt spugen niet gelukkig

9. kwebbels

Ja en die zurige lucht lijkt me ook niet echt fris in het mondje

10. is ook sneu maar je had bij hem niet echt het idee dat hij er last van had.
    Hij spuugde ook alle melk producten uit. Ik ben bij hem ook pas met een jaar begonnen met echte melk, yoghurt, vla enzo....daarvoor kwam het er altijd weer uit.

11. kwebbels

Ik zat bij mijn ouders en die zaten vruchtensap te drinken. En toen hadden we een beetje op de lipjes van Indi gedaan hihi gek gezichtje trok ze toen haha ze vond het wel lekker!

12. kwebbels

Gelukkig had ie er zelf niet zo n last van. Je blijft ook verschonen van kleren lijkt me ook niet echt fijn.

13. ik zou dan geen nutriton gaan gebruiken Kwebbels, maar wacht nog even een paar weken tot ze een maand of 3 is en ga dan de rijstebloem gebruiken. Vanille was hier favoriet. Dan proeven ze ook direct eens wat anders dan melk :)
    Je hebt hem ook naturel zonder smaakje

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Yep die zou meekomen voor de groepsfoto.

Hij had sowieso een leuk ideetje voor een baby foto: alle baby's op een rijtje op de bank. Vond het wel een leuk idee!

15. kwebbels

Ik ga het ook sowieso niet gebruiken hoor was alleen benieuwd waarom het gebruikt werd!

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Apart, want ik heb begrepen dat ze die volwassenen vruchtensapjes te zuur vinden. Daarom hebben ze ook speciale kinder fruitsapjes. Maar ze heeft natuurlijk maar wel een klein beetje op, dus vandaar dat ze het wel lekker vond.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Merel heeft dat trouwens ook met die Cinababy druppels: eerst een vies snoetje trekken en daarna echt lekker weg sabbelen. Ik denk dat de vieze snoet dan ook misschien wel meer naar het theelepeltje is.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat is toch Nutrix waar je het over hebt?

19. kwebbels

Het was zo n multivruchten zeg maar. Dus dat is dan wat zoeter. Sinaasappelsap is natuurlijk veel zuurder haha. Ik had zoiets van doe maar niet maar mijn moeder vertelde dat een paar drupjes echt niet uitmaakt.

20. kwebbels

Ja cinababy kreeg zij ook voor krampjes vond ze ook erg lekker! Nu heeft ze geen last meer van krampjes dus krijgt ze het ook niet.

Share This Page