Hier zijn de puzzels meer in trek. Eigenlijk hebben ze het alle 3 niets gevonden, bouwstenen, lego enz.
Niet mijn smaak, vind het roze te babyroze. Andersom had ik ze leuker gevonden, hard roze met lichtroze.
Ik weet alleen nog niet of we er gebruik van gaan maken. Ik laat het je nog weten want anders vind ik het zonde van je postzegel.
ik hoop trouwens dat ik morgen mag vertellen dat ik een nieuwe baan heb! ben het zat om te liegen. zat er van de week echt mee. ik hou helemaal niet van liegen, ook niet om bestwil, dus het gaat me erg zwaar af deze week. Ik mag nog niks zeggen omdat de prof. het eerst wilt bespreken met mijn baas en leidinggevende, dus ik kan het ook geeneens zelf vertellen voel ik me echt schuldig over...
Ik doe dat tussen de 1 1/2 en 2 jaar. Dan begrijpen ze een stuk meer en ik laat ze zelf de speen weggooien zodat ze ook zien dat ie in de bak ligt en niet meer terugkomt. Twee avonden even wat moeilijker in slaap vallen en daarna heb ik ze er niet meer over gehoord.
Mees heeft dat ook wel eens gehad hoor. En als hij dan eenmaal rustig is geworden bij ons in bed leg ik hem weer wakker terug in zijn bedje en gaat hij ook lekker weer zelf slapen. Denk misschien naar gedroomd ofzo en even lekker bij papa en mama willen zijn. En dan op het moment dat hij in bed kwam bij papa en mama dacht hij vast 'oh, dit is gezellig, lekker spelen'! hihihi
zoo ik denk dat ik nog even gauw naar de ikea vlieg zometeen...maar miss ook wel niet...ik twijfel!! haha justin is ook nog niet wakker...ssstttttt....afkloppen...maar dan moet ik met hem gauw gauw de auto in, ikea door voor nieuw hoofdkussen want ik slaap nog steeds niet goed op mijn nieuwe matras dus miss ligt het daar aan en dennis heeft ook pijn in zijn nek.
Karsten krijgt hem normaal ook alleen in bed. Maar de laatste dagen ook beneden omdat hij niet lekker in zijn vel zit.
Ja het lijkt me heerlijk! Vooral omdat onze badkamer beneden is, en dat is dus ook ons enige toilet. Alle gasten komen dus ook vaak in mijn badkamer, dus het moet eigenlijk altijd netjes zijn! En dan is het wel fijn als het nieuw en naar je zin is. Als het goed is eind oktober/begin november!
Mees heeft dat een poosje terug ook gehad en dat is idd erg vermoeiend soms. Ergens wel heel lief en je voelt je gevleid maar het is ook wel heel onhandig. Tja, een hersenschudding. Ik las er gisteren nog een artikel over in de ezeltje prik ofzo (van het kdv). Dan zijn ze vaak even buiten bewustzijn geweest na de val, erna nog duffig, huilen ze vaak niet meteen en zijn ze misselijk of moeten overgeven. Maar goed, je kan het altijd navragen volgende week bij de HA.
Ik ken dat soort nachten, en dan weken achter elkaar. Ben wat dat betreft dat ik op dit moment weer normaal kan slapen.
Uhhhh, ik neem Mees altijd mee naar de wc. Of beter gezegd, ik laat de deur open en dan komt hij er vanzelf aan. Hij mag dan altijd voor me de wc papiertjes afscheuren. Prachtig vindt hij dat! Manlief vind het een beetje raar, maar ik vind het wel gezellig eigenlijk