Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mooi zo! Hoop dat het helpt!;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat is inderdaad wel beter denk ik. Nu had ze echt zoiets van: ik moet toch slapen, waar blijft mijn speen dan? Dus ging ze niet slapen en toen ze de speen had was het gelijk stil. Dus voorlopig nog maar even met speen. En ze heeft hem verder overdag gelukkig nooit hoor, alleen maar om te slapen en in de auto.

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    's Nachts eruit halen dat werkt niet. Want in haar slaap doet ze hem gewoon zelf weer erin. Maar het is vaak genoeg dat de speen er 's avonds niet inzit als we gaan slapen hoor. Maar ik was gewoon benieuwd hoe ze er op zou reageren. Niet goed dus!!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, zou ik me ook vervelend onder voelen. Maarja, dan moet je achteraf maar uitleggen aan je collega's dat je het gewoon niet mocht vertellen en er dus zelf ook niets aan kon doen. Ga voor je duimen dat je het morgen mag vertellen en geen poppenkast meer hoeft te spelen!

5. Beterschap voor Dennis..

Ik ben er ook vandoor.. Was opvouwen en hangen enz. was niet echt goed van mij, heb ontzettende last van mijn rug nu. Esmée is ook wakker, dus daar ga ik ff lekker mee knuffelen

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Aha, ja, dan is het helemaal fijn als het straks mooi en naar je zin is! Ennuh... oktober/november schiet al op dus voor je het weet kan je elke dag genieten van jullie nieuwe badkamer!!:)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo zij zijn vroeg aanwezig.:$
    Het vroegste bij ons is pas om 8.15 uur.

Karsten is ook net met die fase begonnen maar hij heeft het alleen op het KDV.
    Zodra ik aanstalten maak om hem neer te zetten dan is het brullen.
    Tot 3 jaar komt die fase nog een aantal keer terug.

Je kan er niet zo heel veel aan doen.
    Wat hier goed helpt is als je de kamer uitloopt je stem laten horen dat je er wel nog bent en kiekeboe met de deur. Dan ben je wel weg maar niet helemaal. Dan leren ze langzaam dat je even weg bent maar altijd weer terug komt.;)

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Fijne avond!!!

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou hij gedroomd hebben ofzo? En dat hij toen vervelend wakker is geworden? En zich pas weer veilig voelde toen hij bij jullie mocht liggen ofzo. Gelukkig hebben jullie nog wel lekker kunnen slapen!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat zou ik ook hebben.:(
    Ik hoop het voor je dat je morgen het grote nieuws mag brengen.:)

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou dan is het toch prima? Lekker laten hoor met d'r speentje. Daar halen ze op deze leeftijd nog zo veel vertrouwen en genot uit. Ik denk dat ik net als Senn ook pas tegen de tjd dat Mees bijna 2 jaar is ga proberen en dan nog vind ik dat nog heel vlot. De buurjongen (van de buurvrouw waar ik zo'n ruzie mee heb) heeft tot zijn 6e!!!!:$ met een speen gelopen en dus niet alleen in bed, maar vaak ook gewoon beneden!

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Toch weer te druk geweest dus.......;)

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heeft hij toch gemerkt dat er iets vreemds met hem gebeurde en is hij daar toch een beetje angstig van geworden? Ik weet niet of ze dat al door kunnen hebben. En als hij een hersenschuddig heeft dan zal hij toch verder ook niet zo lekker zijn, hoofdpijn en misselijk enz.. Merk je dat aan hem?

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heeft hij ook een nieuw kussen?
    Wij hadden toen ook nieuwe matrassen en nieuwe kussens maar die kussens dienen nu als logeer kussens want daar kreeg ik alleen maar pijn in mijn nek van.

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Mees heeft het idd ook vaak extra op het KDV. Als hij mij eenmaal 'gespot' heeft moet ik hem echt oppakken en niet meer neerzetten want dan kan hij soms helemaal overstuur raken. Net of hij denkt dat ik hem alsnog weer daar achter ga laten en zonder hem wegga.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend hoor.:D

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dan lastig he, als iets meer slapen dan normaal. Dan is het altijd maar weer afwachten hoe het de rest van de dag gaat en of ze het redden tot na het eten.

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ja, inderdaad, vind ik ook altijd moeilijk ;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haar puzzel is inderdaad ook favoriet hoor. Ze heeft zo'n knopjespuzzel en die probeert ze ook echt al te maken. Gister had ze er zowaar een stukje ingekregen op de goede plaats! Dat was wel meer geluk dan wijsheid volgens mij, maar ze is er wel echt mee bezig!

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Aan een kant is het wel goed.
    Dan zien ze waar je naar de wc gaat en hoe het werkt.
    Hier wilde ze liever alleen maar op de wc ipv het potje.:D

Deel Deze Pagina