heb nog geen gastenlijst voor de avond overdag mogen alleen de mensen komen die ook op onze verjaardagen komen. muv 2 die wil ik er overdag niet bij hebben.
met beebje gaat alles goed!! heb alleen gaten in de placenta en gaan nu dinsdag naar de Gyn voor een extra echo..
Hallo, heb wel bijgelezen maar er is heel weinig blijven hangen. Was een hele lange dag vandaag. De dienst in de kerk was mooi (ookal komen wij normaal eigenlijk nooit in de kerk) en bij het graf was het ook heel mooi. Heb het bijna de hele dag droog kunnen houden omdat ik druk bezig was met mijn schoonzusje troosten, bij het graf was er nog voor iedereen de mogelijkheid om afscheid te nemen bij de kist in het graf. Wij waren 1 van de laatsten en toen heb ik toch een traantje moeten laten, toen was het toch ineens zo defenitief. Tuurlijk was dat het al op het moment van overlijden maar als je dan bij de kist staat die al in het graf ligt is het toch een afsluiting. Toch ook nog wat moois gebeurt vandaag, Julian was samen met zijn nichtje van 2 maanden oud bij roeland zijn ouders thuis waar een tante van roeland aan het oppassen was en hij is de hele dag heeeeel lief geweest voor zijn nichtje. Toen we later daar aan het eten waren met z'n 5en lag zijn Ismee in de wandelwagenbak en na het eten begon ze te huilen, niemand reageerde erop dus is Julian naar de bak die op een bank stond gekropen en is daar bij de bak gaan staan en probeerde over de rand te kijken. Daarna heeft mijn zwager hem erbij op de bank gezet en zat hij heel lief tegen haar te brabbelen en heel zacht te aaien *smelt*
chips heb het gewoon gemist terwijl ik net echt oiets had van die ga ik is ff groots neerzetten en die 9999 vond k ook leuk maar ook gemist gewoon dank je wel!
Vanaf januari al. Eerst dachten we dat het door alle KNO problemen kwam maar dat is in juni verholpen en een aantal weken later zou je verwachten dat de temp dan weer normaal zou zijn. Nou niet dus. Iedere avond loopt het tegen de 38,0. Vandaag heel toevallig voor het eerst in weken heel laag, maar 37,5 maar dat kan morgen zo weer 37,9 zijn.
oe dat klinkt eng maar gelukkig gaat het wel goed met je beebje. kan dat ook weer dichtgroeien of gaat de gyn dinsdag alles uitleggen? Succes iig!
ja minimaal 2x volgende week dinsdag en dan de week erna op woensdag en dan gaan we bekijken wat er dan moet gaan volgen. ik had er toevallig wat overgelezen en wist zelf nog iet of rem het wel wat zou vinden. en vage kennissen zijn er getrouwd vorige week, maar die lieten het vallen toen ze hier op kraam waren vorig jaar entoen vond rem dat ook wel interessant en zo is het balletje gaan rollen.
ligt eraan in welke delen de gaten zitten. het is in ieders geval niet normaal, daarom moeten we ook naar de gyn. en dan gaan ze daar verder kijken hoe het nu verder gaat. heb er zondag nacht gelukkig nog een heel gesprek over gehad met de verloskundige en het is nu toch echt even afwachten tot dinsdag
ik voel het beebje gelukkig erg vaak nu, dus daardoor is het een stuk minder eng, maar we krijgen dinsdag inderdaad pas uitleg
oooow, dat ken ik ook wel hoor. Kan ook heel slecht regen Ivy dr huilen, wil dr dan zo graag troosten. Maar goed, je went er idd aan om je er een beetje voor af te schermen zeg maar.
Lief dat je aan ons allemaal denkt maar ben ook erg benieuwd hoe het met jou is maar misschien lees ik dat nog zo.
fijn zeg dat het een mooie dienst was. en dat gevoel van die laatste minuten en dat definieve dat herken ik ook op die manier. net alsof er een knop omgaat raar eigenlijk. maar een hele dikke knuf en nogmaals veel sterkte. en wat lieve zoon hebben jullie toch (maar dat was vast bekend)
Ik heb er ook veel aan maar dat ik omdat ik maar 1 echte vriendin heb naast dit forum dus is het wel fijn om dit soort dingen te kunnen delen.