Ik blijf het raar vinden hoor gaten in de placenta. Zijn deze dan helemaal door? Kan me niet voorstellen want dan zou al het vruchtwater je buik inlopen.
Wat is Julian toch een lief mannetje. Kan me voorstellen dat het een lange dag was vandaag. Ik hoop dat de rest van Roe zijn familie oma een beetje in ere hebben gehouden en dat ze het er zonder ruzie vanaf gebracht hebben.
ik moet ook heel eerlijk zijn dat ik het wel lekker vind om hier echt alles van me af te kunnen kletsen. zelf heb ik ook maar 1 echte vriendin en dan nog wat vage kennissen die we alleen op verjaardagen zien. maar met die vriendin deel ik ook niet gelijk alles. zoals bijvoorbeeld onze trouwdag waar die plaats vind zeg ik voorlopig nog niet. maar daarentegen zoals bij sam's zwangerschap wist zij als 2e dat ik zwanger was en dat dan binnen 5 minuten na rem
En ik dacht nog wel dat na het plaasten van je 10.00e bericht je besloten had dat je Sam naar bed ging doen. Ik had zoiets van knijp er maar stiekem tussenuit dan zet ik het lekker pontificaal neer.
hihi, wat leuk. ivy is nog niet zo van eht praten. wel mama en papa en die en ja maar verder nog niet. ze is te druk met de hele dag lopen
ik ook maar er waren duidelijk zwarte stukken te zien die grijs horen te zijn, en het is gewoon ook allemaal erg vaag.
ja ze was het ook zo'n beetje vergeten, was druk bezig met iets zei ze. naja kwam mij eigenlijk ook wel beter uit
Mijn vriendin wist wel eerder dan jullie dat ik zwanger was maar toen was ik ook net nieuw op het forum. Maar jullie wisten naast Niels (en zijn ouder op het gegeven moment omdat Niels de naam verraadde) als enige wat het ging worden.
kan me er wel iets bij voorstellen ja. Hopen dat het lukt om die baan te krijgen dan. Lijkt me ook erg interessant hoor bij de technische recherche
Kan niet alles tegelijk natuurlijk hè. Ik denk dat Karsten pas gaat lopen als hij meerwoordszinnen kan zeggen.
volgens mij wel een goed afscheid! ik heb het stukje van het echt weggaan bij het graf altijd gezien als heel definitief. wat een schatje hebben jullie!! dat gaat helemaal goed komen met julian en zijn broertje of zusje@
Ik zou me echt helemaal dood piekeren en wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben. Heb je er al op gegoogeld?