wat zeggen jullie kindjes al veel! mika zegt tegen alles wat ie ziet eehhhh (en dan met een hoog stemmetje) en nog eens ehhh(nog hoger stemmetje en de mond zo half open) en wijst dan, en zegt alleen mama,tata,ha, en ba(niet echt van bah ofzo maar gewoon ba)
Zo, ff snel gelezen.. Maar niks blijft hangen.. Wil Ingrid nog wel een dikke knuffel geven.. Zag een mooie foto van Ivy. Mooie meid alweer zeg! Mn kop zit vol snot, niet fijn. Ben gewoon niet zo lekker. Zere rug, enz. Dus kruip lekker op de bank met een dvdtje. Christian is ook lekker thuis.. Slaap lekker allemaal en tot morgen een keertje..
O jee ze krijgt het nog moeilijk straks om al die jongens van haar af te slaan. Wat heeft ze een mooie oogkleur zeg!
ja, idd schrikken. ze doet het sinds vandaag nu ook bij de stoel en stapt gewoon over de armleuning heen. raar kind. hoe heb je Mees dat aangeleerd dat ie zo van het bed af moet gaan?
Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar Karsten heeft natuurlijk ook nog een broer en zus die de hele dag tegen hem staan te lullen dus vind ik het logisch dat hij al een iets ruimer vocabulaire heeft. En er zijn kindjes die snel praten en die minder snel praten.
Je gaat toch niet vannacht bevallen hè. O nee in mijn droom had je het erover dat je naar bed ging en niet op de bank ging kruipen.
isabella die 'praat' wel ontiegelijk veel (maar dat doe ik ook) alleen nog niet echt veel woordjes hoor! dat blijft steken op mama, die, ja en nee..
ik denk het wel maar begin wel steeds meer te twijfelen, misschien dat ik het hier wel ga zeggen en wil het denk ik ook wel zeggen tegen mijn ouders en schoonouders maar verder blijft het geheim.