het maakt mij eigenlijk niet uit wat voor werk het is, zolang het maar normale uren zijn dus geen avond of weekend uren
Hier ook hoor! Ik zit nu ook ziek thuis, maar Arinde heb ik ook gewoon bij me. Vooral nu ik weer begin op te knappen vind ik het ook wel gezellig!
Dat is hier ook zo. Arinde zal nooit wegdromen of bijna in slaap vallen als ze niet in bed ligt. Ze gaat alleen jengelen of slecht luisteren als ze moe is, maar alvast rustig gaan zitten of liggen dat gebeurt noooit!
Oh, dat doet Esmée dan wel hoor.. Die gaat niet slapen, maar die gaat heerlijk bovenop haar beer liggen, of dan klimt ze zelf in de wipstoel en gaat lekker liggen met duim in de mond, of ze pakt een groot leefkussen en gaat daarop liggen.. Heerlijk...
Dat maakt het dan wel weer iets makkelijker, als je niet veeleisend ben. Kantoorbanen zijn toch altijd wel tijdens normale uren.
Echt een kroelkipje is het he! Lekker knuffelen met mama en met knuffels of kussens, heerlijk lijkt me dat! Dat gebeurt hier dus ECHT NOOIT
Groot gelijk hoor! Zeker omdat je natuurlijk anders 4 dagen werkt, dan is het natuurlijk extra genieten nu! Maar toen ik maandagmiddag zo'n koorts had en helemaal geen kracht, vond ik het wel lastig hoor. TOen was ik blij dat mannetje snel thuiskwam, want ik kon amper lopen. En dan is het wel erg lastig!
soms vind ik ook ook wel lastig maar goed het is niet anders...mocht het echt niet willen dan woont oma 5 minuten hier vandaan
Zo, ik ga even afsluiten. Arinde zit al een uur in de box terwijl ik boven de was heb gedaan en heb zitten forummen. Dus het wordt maar eens tijd om haar weer eens even aandacht te geven. Heerlijk hoor, dat ze nog zo lekker speelt in de box!!!
ik heb Rihanna net ook uit de box gehaald en die loopt nu de kamer onveilig te maken geluid van de tv is al uit
Jeetje, dat vind ik ook niks hoor. Ken ook zo'n kindje wat al 4 of 5 is en nog hele dagen emt dat ding in dr mond rond sjouwt. Als Ivy er behoefte aan heeft krijgt ze m natuurlijk maar in principe probeer ik m alleen in bed nog te geven.
Heerlijk zeg, even bijtanken voor mama. Wat een superleuke fotoserie was dat trouwens van Esmee. Wij hadden bij de Ah ook zoiets laten maken maar die waren echt slecht zeg. Zaten maar 2 aardige tussen.
goedemorgen!! hier echt een K nacht achter de rug, isabella wou alleen maar bij mij slapen en niet in haar eigen bedje.. telkens als ze net sliep en ik haar weer in bedje legde begon ze een halfuurtje later weer... uiteindelijk heeft ze toch nog van vijf tot negen geslapen, was net super chagerijnig dus weer lekker op bed!!