Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    oooow dat is echt slordig zeg. snap ik dat je daar niet op zit te wachten.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    de ha zei mij toen dat ze geen testen en kweekjes meer deden en je mag dus ook niet op het spreekuur komen omdat ze te bang zijn dat iemand aansteekt..maar goed dat is al bijna 3 weken geleden..nu zal ik niemand meer aansteken lijkt me

ik heb nu voornamelijk last van geen eetlust...ik ben beroerd en misselijk
    en zo gauw ik wel 'normaal' eet (bijv. avondeten) dan ben ik binnen het half uur zo misselijk

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zo weinig :$ als ik dat bij Julian doe heb ik een kind wat niet vrolijk is. Hij krijgt bij het brood een beker melk dus dat is al twee keer, na het avondeten krijgt hij ipv een toetje een beker melk en dan zeker tussendoor nog 2 bekers sap.

Het is inderdaad balen op een houten vloer maar ja dat zijn kinderen he ;)

4. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef...dat was dus minder. Hopelijk gaat het nu wel in 1x goed inderdaad!!!

5. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, bij het eten krijgt ze ook wel 2x een beker melk hoor! Maar ik bedoel gewoon tussendoor krijgt ze gewoon onder koffietijd. Scheelt misschien dat wij zelf ook niet zoveel drinken, dus er ook niet zo op letten.

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    #203886 Sann, Sep 17, 2009
    Last edited: Sep 17, 2009
    ja, ik ga ook altijd zodra ik Ivy aan haar heb gegeven na een kus gelijk weg. anders wordt het alleen maar moeilijker. Het huilen is idd vaak al snel over alleen Ivy blijft de eerste dagen dan altijd ontzettend aan haar hangen. Dan mag ze niet uit het zicht of Ivy gaat huilen. gelukkig trekt dat na een paar dagwn wel weer bij. Maar voel me altijd zo'n ontaarde moeder als ik haar zo verdrietig moet achterlaten.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dit is precies wat ze tegen mij zeiden bij het CB, maar ik was het daar niet mee eens...Rihanna krijgt altijd de beschikking over water, niet altijd ranja ofzo...
    En de vloer...tja wij hebben ook een houten vloer en ik vond het ook wel zonde maar ik heb me er overheen gezet en wij hebben ook 2 honden dus de vloer hou je idd niet schoon!

Maar goed gelukkig heeft ieder zijn eigen manier

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dan is dat nu dus meer een normale griep dan de mex. griep. Inderdaad spreekuur mag niet en ook niet naar ziekenhuizen e.d. Maar ik weet zeker dat ze nog wel testen doen maar weet niet of je al meteen naar de ha bent gegaan of pas na een week ofzo want dan heeft het ook geen nut meer om te testen dus dan is het begrijpelijk.

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik moest dus bellen met de ha op last van mijn baas..
    protocol bij HR ;);)

10. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is Ivy het enige kindje daar? Dat scheelt misschien ook nog wel. Onze gastouder heeft zelf 4 kinderen (waarvan er 3 op school zitten) en verder altijd nog een oppaskindje naast Arinde erbij. Dus ze zijn overdag altijd met 3 kindjes en als haar eigen kinderen uit school zijn dus met 6. Dus er is daar afleiding en aandacht genoeg voor haar.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb deze week al heel wat huisjes bekeken op funda :D:D:D

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    #203892 Sann, Sep 17, 2009
    Last edited: Sep 17, 2009
    wat raar, volgens mij wordt er gewoon nog getest hoor. Bij mij op mn werk in ieder geval wel (eerste hulp). Alle symptomen zegt namelijk nog lang niet altijd wat. Heb vele collega's met alle symptomen die getest zijn en het niet hadden. 3 weken is wel; lang al zeg. sterkte er mee

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik drink zelf ook niet veel hoor maar Julian geeft gewoon heeeeel duidelijk aan dat hij meer drinken wil dus dan krijgt hij dat. Als ze het zelf ook niet aangeeft dan zal ze het ook wel niet nodig hebben;)

14. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, ieder zijn idee!

En die vloer... het is niet zo dat er nooit geknoeid mag worden hoor! In een huis met kinderen ontkom je daar niet aan, dat besef ik gelukkig wel!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    misschien dat ik al iets onder de leden heb gehad wat er nu allemaal uitkomt
    ik heb gelijk op mijn 2e ziekdag gebeld met de ha dus daar kan het niet aan liggen ;)

16. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, je eigen lekker maken! Ook al wat leuks gezien?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zal anders zijn omdat je op de 1e hulp werkt...ik zit niet in een risicogroep of werk
    denk dat ze daarom niet meer testen...

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    alleen leuks wat buiten het budget valt en binnen het budget viel het nogal tegen jammer genoeg :(

19. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vind ik dus ook. En vorige keer op het CB had ik aangegeven dat ze weinig dronk en toen zeiden ze dat de ene nu eenmaal meer behoefte aan drinken heeft dan een ander. Toen het van de zomer soms zo warm was, vroeg ze wel veel meer om drinken. Dus ze geeft het gewoon aan en dan krijgt ze het heus wel hoor!

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is vaak zo met huizen, he! Gewoon door blijven zoeken!

Share This Page