Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

eet smakelijk! en werkse vandaag!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Aha, die kan dus ook al heel goed duidelijk maken wat ze wil!! Prachtig! Fijn dat je vanochtend zo rustig aan hebt kunnen doen. Mees slaapt nu ook net, dus ik ga zo ook ff wat dingen doen hier.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Zo, vanmorgen met mika naar het cb geweest hij weegt 11.660 kilo en is 78 cm!
    Mika heeft zich keurig gedragen ook tijdens de prikjes. Was heel even brullen maar hij zat tegen mij aan met zn rug en kon in zn oortje fluisteren dat ie het goed deed en dat hij een hele grote jongen was enzo, en toen was het alweer gauw over. Wel was ie ontzettend moe rond half 11 dus ben ik met hem op de bank gaan liggen heeft ie nog even lekker een half uurtje bij mij geslapen, toen moest ik hem maar even wakker maken anders zou hij nu niet slapen. Nu ligt ie dus in bed, hopelijk tot half 3.

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    heb je mexicaanse griep dan???

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hey Sann, daar had ik helemaal overheen gelezen. Leuk man!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!:)

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Tja, of ze wil echt niet meer wachten.....;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    ahhhh, hihii, dat stsaartje!!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga mn moppie eens uit bed plukken. Fijne dag verder allemaal!

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    hoop voor je dat ze nu dan ff lekker doorslaapt!

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

oohw ja het is verder een grote slaapkop, dus denk dat er ook wel wat aan de hand is geweest (tandjes ofzo) ze ligt nu vanaf elf uur ongeveer weer op bed..

11. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    sterkte met het wegbrengen zo. Hoop dat ze niet gaat huilen want dat is dan zo vervelend weggaan.
    Pff, weer ff spannend met de scan van je moeder dus. Kan me voorstellen dat de internist niet te lang wilde wachten, je moeder ook niet lijkt me. Heel veel beterschap nogmaals voor haar en sterkte!!

12. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ook al bezig voor een tweede!!! Jeetje, leuk allemaal zeg!!!!

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

wat knap dat je telkens zo reageert, want denk niet dat het voor jou altijd zo leuk is.

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zomerslaapzak met een pyjama en romper eronder??

15. Zo, Esmée was iets over 12 wakker, dus die heeft 2 uurtjes geslapen. Voel me nog steeds beroerd helaas.. Esmée zit/ligt heerlijk te spelen achter me gelukkig...
    Vanmiddag half 5 weer naar de vlos toe.. Naar de liefste die er op de praktijk zit gelukkig.. (ze zijn allemaal heel leuk, maar deze neemt echt de tijd voor je en is zo'n moederfiguur, terwijl ze zelf geen kids heeft...)
    Vanavond is Christian weg, dus kan lekker op de bank kruipen of hier gaan zitten. Moet nog ff kijken..
    Ik loop straks ff naar schoonzusje toe denk ik. Ff aantal dingetjes langsbrengen. Loop ik dan door naar de winkel om wat boodschapjes te doen...

16. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

succes vanmiddag bij de vlos!! hoop dat je je snel weer beter voelt trouwens!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Oww, hhihihihi, ja bedoelde Julian. Ben ook zo druk met bijlezen was zoooo veel geschreven, meer dan 30 pagina's!!!! En ik moet zo nog de was ophangen en koken en huiswekr doen, voordat mees weer wakker is dus was wat gehaast en had niet goed opgelet, sorry :):p

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    goedemiddag

heb wel bijgelezen maar er is niks blijven hangen. zag wel hele leuke fotos voorbij komen:D

hier een goede nacht gehad
    was ook echt kapot van t trainen dus zo gek ook niet. nikita werd nog om half 12 wakker dus flesje gegeven en die heeft tot 07.00 uur door geslapen. dus ik ook gelukkig.
    gelukkig is de brand lucht weer opgetrokken hier en heb ook geen sirenes meer gehoord maar ze zijn gelukkig ook bijna klaar met de brand te blussen,(blij dat ze meer water ter beschikkijng hadden en dat de wind was gaan liggen)
    ook nog een leuke deal gemaakt met een meisje van t forum hier.
    voor haar bewerken bij regelmatig fotos voor op haar kinderkleding website en in ruil voor die fotos mag ik dus kleertjes voor nikita uitzoeken.(krijg 50 cent per foto(1.5 min mee bezig) dus als ik 90 fotos bewerk mag ik voor 45 euro kleertjes "kopen") erg prettig dus want ze heeft leuke merk kleding voor leuke prijzen.

ga nu ff mijn dekbed in de droger mikken en de rest van t bed afhalen om te wassen

tot later weer

19. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, dat is dan toch persoonlijker dan de dienst natuurlijk. Pfff. maar het blijft klote. Moet er niet aan denken......:(

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Owww, da's jammer..... Dacht al toen ik je berichtje las, heeee, ik heb wat gemist :p:D

Deel Deze Pagina