Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik dacht al. Kan me wel voorstellen dat jij het graag nog wel wilt inderdaad, maar voor hem roept het misschien wel weer veel op!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    drinkse en snoepse!

3. heeft christian gisteravond heel spontaan uit zichzelf gedaan.. hete douche doe ik vanavond lekker..

4. Zo, ff langs de winkel gelopen en langs schoonzusje, alleen die was niet thuis helaas.
    Esmée ligt weer lekker op bedje nu.. Ben benieuwd of ze gaat slapen, want ik hoorde haar net nog brabbelen...

5. rustig weer zeg.. hoe is het met merel essie?

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig bijgeschreven zeg, de laatste uurtjes.

Ze belde net van Piet Klerkx, waar we de nieuwe badkamer besteld hebben, dat we volgende week meemogen met een ballonvaart. De week voor dat we de badkamer bestelde kreeg je een gratis ballonvaart erbij, dus we hadden gevraagd of ze dat voor ons ook nog konden regelen en dat zouden ze proberen. Nu belde ze dus dat we volgende week meemogen, helaas kan mn mannetje dan net niet op de twee dagen. Dus nu maar hopen dat ze nog op een andere dag plek hebben. Zou wel erg gaaf zijn als het zou kunnen

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit er eentje in de box rozijntje te eten, maar de helft geeft ze aan de pop. Zo schattig! Af en toe krijgt de pop ook een slokje drinken van de tuitbeker:D

8. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    zo das cool zeg.:D zou t zelf niet aandurfen maar t lijkt me wel een topervaring. is nog duur ook dus doen als t kan zou ik zeggen

9. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je last van hoogtevrees, of lijkt het je gewoon niks? Het lijkt ons wel heel gaaf, dus als je dan die kans krijgt moet je hem inderdaad nemen. Het schijnt zeker duur te zijn!!!

10. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn de schilders nu klaar bij jullie of nog niet?

11. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb aardige hoogtevrees. soms voor mijn werk moet ik wel eens op een steiger of hoge trap staan maar dan schijt ik echt 7 kleuren:(

12. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,807
    866
    113
    Noord Holland
    gelukkig wel anders hadden ze denk al 3 verdiepingen lager gelegen met hun achterlijke gedrag

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Met vlagen heel gezellig, maar met net zoveel vlagen echt mega irritant. Heb er de hele middag achteraan kunnen roepen: "nee Merel" "mag niet Merel" "foei Merel".......................

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ieuw bah wat naar zeg. Maar inderdaad heb je het gelukkig niet zien gebeuren.

Enne Merel krijgt hier af en toe ook wel eens iets van een snoepje of een hap van een Magnum ofzo hoor.
    Gisteren toevallig nog, kreeg ze bij een restaurant zo'n klein spekkabeltje (zo'n gevlochten ding van ongeveer 5 cm). Nou die ging er zo in. Ze vond hem erg lekker.
    Zo heel af en toe kan ook echt geen kwaad lijkt mij.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik dacht dat jullie al getrouwd waren. Niet dus.

16. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, dan hoef je dus niet voor je lol in een luchtballon te stappen lijkt me;)

17. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn van die dagen waarop je blij bent als ze in bed liggen,he!?!

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat dat net zo hoor, maar ik vind dat als de ouders zeggen dat het niet mag dat je dan gewoon moet luisteren en daar niet tegenin moet gaan.

19. Zo, hier vanmiddag bij de vlos geweest.
    Alles was goed met ons ukje gelukkig...
    Ook ff de wensen besproken wbt de bevalling.
    Christian heeft duidelijk gemaakt dat het niet weer zo mag lopen als met Esmée, dat je na die tijd gewoon maanden er over moet doen om weer op te krabbelen..
    Ook pijnbestrijding besproken. Mag gewoon een ruggeprik gelukkig! Ook mag ik de weeën opvangen in bad! Wou dit zo graag en in het ziekenhuis hebben ze gelukkig wel een bad!
    Ook mag ik als het goed gaat in dat bad bevallen van haar! Jeetje, dan zou mn wens wel uitkomen hoor!

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh wat leuk zeg! Hopen dat het nog gaat lukken op een andere dag.

Share This Page