Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja was ook super trots op hem!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik krijg helemaal geen meldingen meer als er nieuwe berichten zijn. Jullie wel?

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik ben echt apetrots!!!!
    Merel gaat meestal rond 20:00 à 20:30 uur naar bed. Nu is ze wat later, maar ze had haar "middagdutje" ook pas om 19:00 uur uit.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat heeft hij gedaan? Heb ik even gemist geloof ik.

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha hij heeft zich goed door de prikjes heen geslagen, huilde maar een paar seconden en toen was het weer over

6. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat had ik wel meegekregen. Knap inderdaad.

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    belde mijn broertje net op waarom hij en zn vriendin zaterdag avond niet op hoeven te passen...
    Woensdag smste die vriendin hoelaat we oppas nodig hadden, ik terug gesmst van ongeveer half 8 totdat ik terug was zou uiterlijk 10 uur half 11 zijn ('savonds). Nou dat was dus te laat want ze wilden nog op stap gaan. Dus leon een nichtje van mij gevraagd of ze kon, maar dat moest ze nog even na vragen want ze gingen eerst naar een verjaardag en ze wist niet hoelaat ze daarvan terug zouden zijn. Maar ik had eruit begrepen hoe leon reageerde dat ze niet kon. Dus toen die vriendin van mijn broertje zei dat ze wél op konden passen zei ik dat het goed was. En vandaag bleek dus dat mijn nichtje wel zou kunnen oppassen. Dus heeft leon mijn broertje en vriendin afgebeld. Belde mijn broertje net op waarom ze niet op hoefde te passen. Ik dat uitgelegd zegt ie van jah hebben we extra dat feestje afgezegd. Ik zo van ja sorry het was een miscommunicatie tussen leon en mij. Hij zo van ja nu moeten we weer wat regelen voor dat feestje blabla. Ik zo van ja sorry ik had er niet uit begrepen dat mijn nichtje het na zou vragen aan dr ouders. En aangezien jouw vriendin zei dat het niet kon heeft leon toen haar gebeld. waarop mijn broertje weer een antwoord gaf van ohh jah dan laat maar (of zoiets).

Dus ze waren flink gepikeerd dat ze niet mochten oppassen.

8. Zo, ik ga naar bed.. Heb steeds harde buiken en die komen tegen het bureaublad aan, dus dat zit niet zo lekker.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Slaap lekker.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    weltrusten meis, rust lekker uit!

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    had je dat bevalbad thuis?

12. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! En nu dus nog lekker een dagje samen thuis.

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb even snel bijgelezen, maar er was niet zoveel geschreven gisteravond. Kon nog net even voor Arinde helemaal wakker wordt!

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Hier een lekkere nacht gehad. Indi werd wakker om half 8 en begon luid´maaaaaaamaaa´ te roepen. En ook echt roepen hihi. Dus dat vond ik wel heel schattig. Vandaag gaan we even naar een kennisje toe die ook een dochtertje heeft van 11 maanden. Leuk voor Indi om mee te spelen dus!

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hoop idd dat ze nog een andere dag plek voor jullie hebben want dat lijkt me echt een superervaring!!!!!

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nou het is meer van drift dat hij dan aan het huilen is, in zijn bedje staat en dan zijn speen expres uit het bed gooit hoor. Verder raakt hij hem nooit kwijt en anders vindt hij hem wel weer. Maar bedankt voor de tip!;)

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Daan wat goed van Mika dat hij zo stoer op de prikjes reageerde!!!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Goed van je dat je voor jezelf (en Indi) opgekomen bent!!! Thumbs up voor jou!!!!

Ennuh.... jeetje zeg :( wat vreselijk van die man!!! Lijkt me heeeel luguber, maar goed dat Indi nog te jong is om het te 'zien'!!

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja Mees heeft dat ook een tijdje gedaan maar doet dat nu niet meer eigenlijk. Is denk ik dat ze dat dan net nieuw heeft geleerd en het dan dus leuk vindt om dat helemaal goed aan te leren!!

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Tja, dat is inderdaad wel heel erg leuk en bijzonder zo'n dag. Maar ook wel heel duur en een heleboel geregel. Dus kan me aan de ene kant voorstellen dat Roeland zoiets heeft van 'voor mij hoeft dat niet persé nog een keer', maar kan me van jou ook heeeeeeeeeeeeel goed voorstellen dat je het graag nog mee wil maken. Ik vond het echt een superdag! De regen kwam bij ons met bakken uit de lucht, maar het was echt een geweldige dag om op terug te kijken!

Share This Page