Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, gaat steeds beter!!!!!!!!!! De laatste tijd slaapt hij er zelfs eigenlijk standaard een uurtje in sochtends. Alleen net zo balen, lag hij net te slapen, word ik weer gebeld door zo'n anoniem nummer, Mees meteen wakker natuurlijk. Maar vooralsnog zit hij nog steeds lief zelf te spelen!!! Echt wel goed van hem en voor mij wel ff lekker!!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Klinkt als een heerlijke lange nacht!! Fijn hoor! TJa, van het werken weet ik niet, ik ga meestal weer aan het werk zodra het enigszins gaat ookal ben ik nog beroerd,dus ik ben daar niet zo'n goed voorbeeld in denk ik.

En wat fijn van je man!!! Beter!!

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker hoor! Als hij er zelfs in gaat slapen, dan is hij het toch wel een fijn plekje gaan voelen waar hij zich lekker veilig voelt. En voor jou zeker ook lekker!!!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja inderdaad, kan ik me sochtends ook ff lekker rustig douchen en opmaken (en hier bijlezen ;))!!!! Nou, ik ga zo maar eens naar beneden, naar m'n kleine ventje en hem een fruithapje geven, daarna ff naar de AH wat boodschapjes doen op de fiets.

Tot later!!

Oh, voor ik het vergeet Linnielin..... hoe gaat het nu met je? Alweer helemaal opgeknapt??

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker is dat he, even rustig jezelf klaar kunnen maken!!!

Lief dat je het vraagt... ik ben weer helemaal opgeknapt, is wel heel snel gegaan gelukkig. Heb me vanmorgen weer beter gemeld, dus kan maandag weer aan het werk.

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook naar beneden, even lekker wat drinken met Arinde en dan ook even boodschappen doen.

7. ja, ik wil er nu nog zoveel mogelijk van genieten.. ga denk lekker lopend, want fietsen gaat niet meer zo lekker.. is ong. 10 min. tot kwartier lopen, maar vind het heerlijk...

8. Esmée ligt nog steeds heerlijk te slapen.. De afgelopen 3 dagen doet ze toch weer 2 slaapjes op een dag.. Wel lekker hoor...

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    arbo belde ook net op....zij zag geen beperking dat ik maandag niet aan het werk kon gaan, want 3 weken was voor griep te lang...
    makkelijk gezegd aan de telefoon...

en ik kon best werken als ik misselijk en beroerd was...kon ik toch gewoon een paracetamol voor nemen
    ik meld me nooit ziek en dan krijg je dit
    heb net mannetje op gebeld en ik zat te huilen aan de telefoon...shit..nu weer..

10. pff.. wat een gedoe ja met die arbo.. laat ze er zelf gaan zitten als ze ziek zijn...

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat deden ze ook volgens eigen zeggen

12. jeetje zeg, zit echt de hele tijd door te niezen.. straks knappen de vliezen er nog door of nies ik het kind eruit... :D

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hihihi..klinkt alsof je de griep te pakken hebt meid

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha dat word een snelle bevalling dan ;):D

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    waarom zijn alle leuke spijkerbroekjes zo debiel duur??? Zie ik een leuk broekje kost het gewoon bijna 30 euro!!!!!! Vind het nogal wat hoor voor een maatje 74....

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    belachelijk he
    ik betaal niet meer als 15 euro voor een spijkerbroekje hoor

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb 1x eerder een broekje gekocht van 30 euro, ook van noppies en die is nog steeds heel mooi en Julian heeft dat broekje echt vaak aangehad maar blijf het toch zonde vinden. Plus dat noppies, vind ik, redelijk klein valt dus moet ik weer bedenken welke maat ik moet halen omdat hij net in 74 past qua lengte maar wil er eigenlijk de winter mee door als het kan..... lastig!!!!

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou ik ga zo maar eens aan de poets. mika ligt op bed, en moet de vaatwasser nog uitruimen, de badkamer poetsen onder de wc poetsen en nog 2 machines was strijken :(. en moet dan ook nog om kwart voor 4 beginnen met werken en daarna sporten

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    druk dagje dan nog! Succes!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ook nog even leuk nieuws, we krijgen van mijn ouders een juniorbed en een nieuwe kast voor op Julian zijn kamer!!! Ze wilden eigenlijk iets voor de baby geven maar omdat we alles natuurlijk al hebben van Julian vonden ze dit een beter idee. Mag het zelf uitzoeken enzo dus das wel leuk vond ik zelf!

Deel Deze Pagina