Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hier Merel nog achter de poppenwagen gisteren:

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En ook vandaag is ze weer heerlijk aan het stappen. Hier met een plak peperkoek in de hand (en een staartje op haar hoofd):

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb ik jullie allemaal weggejaagd met mijn spam?

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik loop even met Merel naar de markt toe op haar driewieler.

5. Gister ook al, maar het word steeds vervelender...

6. Goed zeg!

7. Geweldig zeg!

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo eindelijk even 2 dagen vrij om bij te komen.

Ben echt helemaal gesloopt.
    Gisteren letterlijk ingestort.
    Het werd even allemaal teveel en dan werd ik gisteren ook nog 2 dagen tevroeg ongesteld.:x

Dus vanmorgen moe naar het werk.
    Twee gesprekken gehad met de teamleiders waarvan er 1 vacature was en 1 waarvan de vacture nog niet is opengesteld.
    De officiële gaat het niet worden want dat is onregelmatig en ze wil persé iemand die fulltime werkt en er loopt daar al iemand 6 maanden stage die waarschijnlijk de functie ging krijgen.
    Dus voor mij geen kans om daar aangenomen te worden dus daar ga ik ook geen moeite in steken.

Maaaaaaaaaaaaar wel een heel leuk gesprek gehad met een enthousiaste teamleider van de afdeling Forensische Opsporing.
    Die functie als sporenonderzoeker heeft hij me veel over kunnen vertellen. Alleen zitten ze bij die dienst in een reorganisatie en de vacatures die er zijn moeten eerst daar intern opgelost worden en wat over blijft wordt korpsbreed opengesteld. En aangezien het een erg gewilde functie is is er weinig kan dat die overblijft.
    Ik heb wel kunnen regelen, maar daar word ik nog over teruggebeld, dat ik een keer een dag mag meelopen. Wie weet zit er wel een stage of werkervaringsplaats in. Dan zet ik me iig wel op de kaart daar.;)
    Dus voelde me gelijk de rest van de dag een stuk beter.

Tot een uur of 16.:(
    Niels belde dat hij met Karsten klaar was in het ziekenhuis.
    De zweettest was prima gegaan maar het bloedprikken is wederom niet gelukt. Ze hebben hem 4x geprikt en slechts 1 druppeltje kunnen tappen. Hij wordt nu in het team van ka-en besproken wat er verder moet gaan gebeuren. Hij zal sowieso nog een keer geprikt moeten worden omdat ze waardes moeten vergelijken met de vorige bloeduitslag.
    Jullie zullen begrijpen dat ik me weer erg klote voel en alle euforie die in vanmorgen na het leuk gesprek had helemaal weg is omdat dit gevoel nu overheerst.
    Ben gewoon zo verdrietig dat het iedere keer maar niet wil lukken en dat we al zo lang bezig zijn met wat het ventje mankeert en er tot op heden nog niet achter zijn.

Vanavond kruip ik met mannetje lekker op de bank en gaan we lekker t.v. kijken.
    Ik hoop me morgen weer wat lekkerder in mijn vel te voelen om te kletsen want dat lukt me niet echt op dit moment.:)

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hè Senn balen dat je je zo naar voelt zeg. Niet leuk dat je je vanochtend beter voelde na het gesprek, maar dan toch ineens die domper van Karsten er overheen.
    Dikke knuffel en geniet maar heerlijk met je mannetje op de bank vanavond!

10. Nee, ze speelt heel lief.. af en toe moet ik dan ff nee zeggen, maar ze snapt me snel genoeg.. en vanmorgen kwam ze me ook steeds knuffelen. ben zo blij met mn knuffelbeertje he?

11. lief zeg

12. wat voor schoentjes zijn dat? knap van haar hoor!

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zilveren schoentjes van Shoesme. Nog Babyproof met van die kleine nopjes op de onderzijde. Of vroeg je het meer om het uiterlijk van de schoentjes?

14. Jeetje meis! Wat verdrietig zeg.. Hele dikke knuffel voor jou en Niels en de rest... Zou zo graag wat voor je willen doen...

15. Nou, ik vind ze geweldig!

16. ik ga nog ff douchen. christian is lekker met esmée en zwager en neefje/nichtje aan het fietsen...

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ze zitten ook in de nieuwe wintercollectie. Alleen deze zijn wat meer zilver. Die nieuwe (zie foto) zijn wat grijs/zilver:

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou douche ze zou ik zeggen.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007