oeeehhh leuke schoentjes!!!!! Mag geen schoentjes meer kopen van Roeland, Julian heeft al 4 paar in de kast staan die hij nooit aanheeft en dat is alleen nog maar wat hij nu past. Denk dat hij meer schoenen heeft dan mij inmiddels. Niet dat dit schoentjes voor Julian zijn maar goed hahaha KK, denk dat je bevalling echt niet lang meer gaat duren. Zo begon het achteraf gezien bij mij ook, was het begin van de rugweeen bij mij.... Senn, dikke knuffel voor jou en Niels en de rest!!! Hoop dat jullie er snel achter zijn wat er mis is met Karsten!
leuke filmpjes en foto's essie!! sorry dat ik vanmiddag niet reageerde trouwens was tussendoor met andere dingen bezig! maar hier is alles wel goed! word alleen gek van mijn werk, gisteren belden ze al of ik vandaag en morgen wou werken, heb toen al uitgelegd dat jos vanavond en morgen moet werken, belden ze vandaag gewoon nog een keer en daarbij heb ik ook niet veel zin om te werken.. komt maandag wel weer! had vanochtend een vriendin op visite, gezellig!! Senn ik vind het echt rot voor je, weet niet goed wat ik moet zeggen!!
Dat heb ik toen ik ook wel eens geprobeerd met een zonnehoedje, maar nee hoor! Ook dat wordt 'ie gelijk afgerukt. Dus dan maar niet... Leuk filmpje trouwens. Het zijn echt al aardig wat stapjes die ze los doet hoor!
Een beetje een dubbele dag dus. Hopen maar dat je nu echt even lekker kan bijtanken de komende dagen, want dat heb je toch echt nodig volgens mij! Lekker op tijd naar bed vanavond! En hopelijk kan mannetje morgen wat voor je uit handen nemen. Maar ja, hij zit natuurlijk met dezelfde zorgen als jou rond Karsten en de andere kids. Vervelend zeg, dat het prikken steeds niet lukt. Maar wel fijn dat ze er nu serieus ook met andere artsen over gaan praten, dat geeft weer moed! Heel veel sterkte er mee!!!!!
Ze heeft vandaag ook het hele huis afgelopen. Het zijn niet echt losse stapjes meer. Ze loopt gewoon !
Dat is opeens wel hard gegaan dan, toch? Want eerst dacht je dat Arinde sneller was, maar die doet dat nog niet hoor. Die loopt nog steeds soms 3 stapjes los, maar daar blijft het bij. Meestal kruipt ze toch hoor!
Merel is ineens in 1 dag heel snel gegaan. Van enkele stapjes los tot hele wandelingen momenteel. Wandelingen wel gezien op haar niveau natuurlijk!
Het blijft rustig hier vandaag! Ik ga er ook weer vandoor. Nog even gezellig bij mn mannetje zitten beneden! Tot morgen.
ow essie nu ik je toch hier spreek, wij kunnen helaas niet komen want we hebben al een andere uitnodiging staan anders waren we graag gekomen!