hahahah ja de eerste keer dacht ik dat hij ziek was maar bleken tandjes te zijn die doorkwamen. Das ook maar 1 dag hoor en dan bunkert hij weer door Hij heeft vanavond dus ook gewoon gegeten, nou ja gewoon... hij had doperwtjes en hij heeft uitgevonden dat je die kan oppakken en weg gooien en dat de hond ze dan gaat zoeken of dat je ze ook op je blad van de stoel kan leggen en dan kan je erop gaan slaan zodat ze plat worden en dan kan je ze zo in 1x van je blad afvegen
Knap hoor! Merel doet dat ook al een tijdje. En uit de tuitbeker heeft ze nu ook goed door hoever ze dat ding moet kantelen voor er iets uit komt.
wat goed! Julian snapt dat dus echt nog niet he, die houd alles op de kop Toen het wat warmer was had hij van mijn moeder ook een tuitbeker gekregen maar dan zonder de tuit met wat drinken erin en dat ging 3 slokjes goed en toen gooide hij het zo over zijn hoofd heen hahaha
Chips met melk? Lijkt mij minder. Maar beter dat je niet meer misselijk bent. Hopelijk blijft dat zo!
whahahahahahaha!! sorry hoor maar de tranen lopen over mijn wangen!!! lijkt me geweldig om te zien!! justin kan met zijn rietjesbeker (lisette, hou dit in de gaten dat ze dit niet gaat doen!!) dat het rietje kan schieten...met vloeistof er nog in!!! dus als hij drinkt zit iedereen in zijn omgeving onder de druppels rosevisee!!!
een tuitbeker was ook nog te hoog gegrepen voor haar.. dat snapt ze echt niet!! vond dit wel een mooie tussenoplossing!
ik dronk nogal veel cola en daar wil ik dus vanaf, toen ging ik appelsap drinken want dat is de enige sap die ik lekker vind maar daar gaan m'n darmen nogal van werken wat dus ook niet zo'n pretje was dus nu ben ik aan de melk
hahahaha ach onder het drinken zitten raak je aan gewend isabella houd graag de fles op de kop en dan vooral boven iemand
hier ook hoor. justin kon heel goed uit de rietjesbeker drinken en nu ook uit een tuitbeker! volgende stap in een gewone beker, maar dat gaat nu gewoon nog niet want meneer gaat blazen!!! heel leuk!!
Merel snapt het rietjes principe ook niet, maar toen zaten we in Gent op een terrasje en ze had dorst. Ik had een glas water met een gewoon rietje en ik heb het haar eens laten proberen, omdat het glas te dun was om zo uit te drinken. En ze snapte het nog ook.
Dat hou je niet tegen, Merel doet dat ook en dat is natuurlijk heel erg leuk om te blijven herhalen 8) .
hahaha ja dat heeft hij nu ook ontdekt!! iets minder! want hij gaat er meteen in wrijven met zijn duim!!
Julian snapt de tuitbeker noujuist wel maar de rietjesbeker niet. Als er een rietje inzit is het voor hem onbegrijpbaar