ik denk ook dat ze eerder bevalt. zeker omdat het al zo onrustig is. ben benieuwd!! wie is haar buddy? dan horen we het vast snel genoeg!!
Julian gilt als je met de fiets onder een viaduct doorgaat en als je het overdekte gedeelte van het winkelcentrum hier in gaat dan wil hij ook nog wel eens gillen hahaha gek kind
Nee ik heb in mijn positiebroek rond gelopen. Maar daar zit dan zo'n "buik" in van joggingstof en da's dan ook erg fijn.
Ja dat dacht ik dus ook. Maar toen ik de tong van dat kindje zag, zag het er echt uit alsof de tond helemaal verbrand was. Echt onsmakelijk. Ik vroeg dus ook aan haar ''Heb jij je tong zo verbrand????'' Maar toen antwoorde de moeder dus dat het spruw was. (Moet er wel bij zeggen dat het waarschijnlijk al een tijdje zat aangezien moeder ervan overtuigd was dat het vanzelf wel weg ging)
Ja ik weet dat het bij baby's dan wittig in de mond is. Maar Indi heeft het nooit gehad dus verder weet ik het eigenlijk ook niet
nou mijn moeder kwam er vandaag mee dat er een blaar zat maar ik zal hem morgen eens gaan pesten en in zijn mond kijken wat het is.
VInd je niet dat je shirtjes en blousjes er vaal van worden? Ik vind dat wel. En ik vind het zonde van de dure merkshirtjes (manlief is nogal een merkfreak) om die zo vaal te laten worden. Ook vind ik dat het heel gekreukt word en stoffig. En het kost ontzettend veel stroom.
ik loop dan altijd gewoon door dus eerst achter hem en dan naast hem en dan sta ik zo voor hem maar hij blijft stil staan.