Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja echt hè? En ik vond het ook vervelend omdat ik mij dan geen houding weet te geven als zij hier zijn en ze lopen alleen maar te schreeuwen (echt schreeuwen!!) tegen hun kind. :)

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's dus iets langer dan een week.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja dat wel

4. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat is wel heel ernstig, als ze al niet eens meer weten wie de eigen moeder is..

5. kwebbels

Oh en dat gechanteer vind ik ook verschrikkelijk!! Als ze niet luistert komt de politie (ze hebben het kind doodsbang gemaakt voor de politie :$ Moeder is in de veronderstelling dat ze dan als ze puber is geen kattenkwaad uithaalt ;))

6. kwebbels

Ja inderdaad ja.:(

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nou en terrecht hoor!! vind ook dat ouders dat zelf moeten doen maar als ze iets stuk maken van mij of iemand pesten oid dan zou ik er ook iets van zeggen. bij ons staan kinderen altijd op het aquarium te slaan/kloppen maar daar zeg ik dan echt wel wat van hoor. die vissen raken helemaal in de stress, man!!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja echt wel, ook leuk om te zien dat ze steeds meer begrijpen. Julian heeft bijv. van een plaatje van een koe en 2 schapen op de rugleuning van zijn eetstoel maar daar zit dus een kussen voor. Nu was hij laatst druk aan het draaien en doen en toen zag hij die beesten er voor het eerst staan en toen zei ik tegen hem ooooohhhh allemaal beestjes. Als ik nu aan hem vraag waar zijn de beestjes dan gaat hij naar zijn stoel en wijst ernaar of als hij in zijn stoel zit dan draaid hij zich om en trekt het kussen naar beneden en wijst ze dan aan met een trotse smile!

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    eh...oepsie!!! :D

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat vind ik helemaal erg!! en denk niet dat ze tegen die tijd nog luisteren naar zulke domme uitspraken!

11. kwebbels

Ja, vind eigenlijk dat het de taak van de ouders is. Maar als die niks doen, wat moet je dan?

12. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    :D geloof het niet!
    zal idd wel aan de maand liggen!! :D

13. kwebbels

Ahhh super lief! Indi zegt nu haar eigen naam enigszins..ze zegt: Nnnnnnnnnnnnnnnnnnndiiiiii. Haha. Ze snapt nog niet dat ze het zelf is geloof ik:D

14. kwebbels

Nee joh. En over zulke dingen kan ik mij echt opwinden. :) Gelukkig hebben we het contact op een laag pitje gezet. Had er echt geen zin meer in.

15. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    *zucht*
    dat is hetzelfde als dat je zegt: laat je vader het maar niet horen!!! zou ouderwets!! er zijn nu toch wel beter methoden om je kind tot bedaren te krijgen!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja maar ze was hier ook gewoon heel vaak en ook wel met haar moeder erbij maar die deed dan niks met haar en zij wil natuurlijk wel aandacht dus dan ging ik een boekje met haar lezen of een puzzle maken of kleuren enz. en ze had hier gewoon regels. Geen moeilijke of zware regels maar wel dat je honden en andere dieren mag aaien als ze bij je komen maar niet mag slaan en schoppen en dat je er gewoon omheen moet lopen als ze ergens liggen en dat je niet zelf naar ze toegaat. Ze hebben zelf ook 2 honden en die krijgen dus regelmatig een schop of klap of wat dan ook en die doen er niks op, wil niet zeggen dat die van mij dat wel doen maar ik wil het risico niet lopen. Zo hadden we nog wel meer regeltjes en dat vond ze gewoon fijn dus ze was ook graag bij ons.

17. kwebbels

Ja, inderdaad. Ach, ze moeten het zelf weten natuurlijk. Maar zo doe ik het dus nooooooit.

18. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    gewoon er wat van zeggen dus. tenminste ik doe dat wel, en jij ook, en lissette en ingrid ook dus ik denk dat we het wel goed doen!! :D

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat lief!!!!! Zal wel denken dat hoor ik zo vaak laat ik het ook eens proberen hahaha

20. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    is dat hetzelfde meisje als waar jullie een tijdje terug mee naar het park zouden gaan? die vrienden van je mannetje?

Share This Page