Haha, houden zo dan. Ik werd echt gek van dat ding. Indi kan er nu zelf op en af maar vooruit lukt nog niet.
Over avondeten gesproken: Ik zit nu aan mijn avondeten Tja, als je tijdens etenstijd werkt dan heb je wat dat betreft een raar ritme. Vaak heb ik geen eens honger en dan eet ik dus ook niet
Valt mee, persoontje of 25, maar voor ons is dat al wel redelijk druk . Heb nog redelijk wat afmeldingen helaas.
Wij eten bijna nooit voor 19:00 uur, dus echt honger had ze niet. Maar ze had ook al laat haar lunch op, dus dat viel wel mee.
goede morgen!! hier een bout nacht gehad. justin wéér snotverkouden, ging net weer wat beter, en was continu aan het spoken. ga zo lekker nog even terug als hij ook gaat. ook is hij nu erg vervelend. allemaal dingen doen die niet mogen. en dan zet je hem voor straf in de box, gaat hij lekker zitten spelen!! grrrrr:x!! nu piept hij wel maar hij blijft maar lekker even staan! was het echt even zat nu!
ja die eerste 2 weet ik zeker. als er bloed is afgenomen niet kweken. dan is dat met een vrij snelle test zo gedaan. zou de arts binnen 3 dagen de uitslag moeten hebben. o-koorts versturen we geloof ik, maar het zou ook zomaar kunnen dat we die wel zelf doen. (niet mijn sectie)
positief! de meeste wisten het al. ik denk trouwens dat je buurvrouw geen echte kans maakt omdat ze geen nederlands spreekt. dat hebben we gewoon nodig op de routine. ik zal haar cv wel doorgeven hoor. zeg dat maar tegen haar als je haar spreekt!!
Goedemorgen allemaal, hier een lekkere nacht gehad. Ging alleen iets te laat slapen (01.00) omdat ik mijn spannende boek niet weg kon leggen. Nu heb ik net het boek uitgelezen maar ik voel me echt helemaal rot hoe het afloopt. Niet echt een happy end. Ga maar snel het laatste deel kopen en hopen dat dat wel een mooi eind heeft. (Misschien stom hoe bedroefd ik kan zijn door een boek) Ga vandaag met schoonmoeder naar koopzondag in de stad. Zit ook een creatieve markt bij dus heb er wel zin in. Zit alleen nog even te twijfeln of ik Indi mee zal nemen.
Hoe vervelend ook: de box moet je eigenlijk niet tot strafplek bombaderen. Ik heb dat al een paar keer gelezen en ik weet niet meer waarom het was, maar het werd echt heel erg afgeraden. Hoop dat je nog wel wat slaap kunt pakken.
Morgen al zijnde maandag omdat je het bericht na middernacht typte? Verklaard wel waarom je er nu wel bent.
Hier zitten we helaas ook wat krapper bij kas, maar aangezien ik 30 word, wil ik het gewoon anders/groots vieren. Dus helaas moet alles weer van ons zuur gespaarde geld worden betaald .