thnx.. ik krijg nu zelfs ff tranen in mn ogen.. vannacht zowat om het half uur/uur eruit geweest voor haar.. ze lag steeds te snikken in bedje.. temp. blijft oplopen. vanmorgen was het 40.2 Zetpil gedaan en ze ligt nu weer op bed vanaf half 10. Hopen dat ze ff een ruk maakt. Maar waar de koorts vandaan komt? Geen flauw idee!
En de koorts weer gezakt? Toen ik Karsten gistermiddag om 17.30 uur uit bed haalde had hij 36,5 voor hem normaal en om 20 uur had hij toch weer 38,0 dus in die 1 1/2 uur gebeurd er iets in dat lijfje maar WAT?
Was dat ook na middernacht? Ik weet wel dat ik vannacht na middernacht nog op de PC zat, maar vrijdag op zaterdag . Nou ja ik ben er gisteren dus nog wel geweest hoor .
Laatst vroeg iemand nog welke Karin Slaughter boeken je had gekocht. Kan aan mij liggen, maar ik geloof nog geen antwoord te hebben gezien. Bas is ook helemaal into Karin Slaughter. Toevallig gisteren Genesis nog gekocht via Bol.com samen met een Disco CD voor zaterdag.
Nee, maar die zit momenteel natuurlijk ook verre van in de buurt. Lijkt mij niet logisch dat ze alleen zover gaat rijden toch?