dames ik sluit af, heb vannacht maar 3 uur slaap gehad omdat mijn buik flink aant rommelen was en kon mijn draai niet vinden. dus een late wordt het niet. Oh ja heb nog 2 kettingen gemaakt, zodra ik weer batterijen heb voor in de digitale dan maak ik foto's. Het is 1 paarse ketting geworden en 1 groene
Geen idee wat hij van dat einde vond. En als je het hem vraagt, denk ik niet dat precies meer weet welk boek het was. Kan best al een jaar geleden zijn dat hij het heeft gelezen (of het moet een nieuwer boek zijn).
Ja er was nog aardig wat sale hier en daar. (ook bij de C&a) heb ook nog even op de markt gekeken maar daar niet echt wat gezien. Dus misschien morgen maar even naar de C&A?? En het was inderdaad een verassing. Had echt totaal niet verwacht dat het ZO zou aflopen. Het was ook een open einde dus nu moet en zou ik het volgende boek natuurlijk kopen.
tis echt heerlijk!! 1x per week alles schoon!! ik hoop ook dat het meevalt. hij ligt nu enorm te hoesten en je hoort gewoon dat hij moe wordt van het hoesten. arm ventje. gelukkig geen koorts
Nou dat is mooi opgelost zo toch! En ben benieuwd of de mensen al geweest zijn. Vorige keer had ik ook wat via marktplaats verkocht en die kwamen een half uur te laat
Joh, als de temp maar boven de 40 blijft zou ik gewoon bellen (heb je inmiddels misschien gedaan). Je weet het nooit bij zo'n kleintje!
ik ga er ook weer vandoor. moet nog strijken...tenminste wat ik morgen aan ga doen de rest heb ik (nog) geen zin in!! zo, heb net lekker ijs op!! hmmm Ben and Jerry's heeeeerlijk!! Dat wilde ik nog even delen!! fijne avond!!