Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1 van de zijkant:

2. Zo, mevrouwtje ligt lekker te slapen.. Heerlijk... Was draait, vaatwasser staat aan, beneden is opgeruimd...

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die zijn echt leuk!:)

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heyyyyyyyy meiden.

pfffffffffffff had ik net een mega lap tekst getypt met allerlei reacties, is er iets fout gegaan met plaatsen, kan ik het opnieuw doen ......... zucht.............

Oke, komt ie zo weer...........

5. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Mooie schoentjes :)

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Lekker :)

Hier heb ik al stof gezogen, gedweild, vaatwasser leeg geruimd, salontafel afgenomen, Wessel zijn kamer gedweild.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hey Mirrem :D

Hoe is het met je?

Balen is dat he als je tekst weg is....
    Had je al cntrl z geprobeerd?

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sorry sorry sorry, maar het is er gewoon niet van gekomen om de afgelopen dagen online te komen. Moest dus vanaf vrijdag :$:$ bijlezen en jeeeeetje, wat was er veel geschreven zeg.

Ik ben bang dat ook echt niet alles is blijven hangen, dus voor iedereen die ik vergeet, nogmaals sorry:)

Ik had van het weekend al een papiertje bijgehouden met bijlezen met reacties op jullie posts, maar dat papiertje ben ik dus kwijtgeraakt, dom dom. Vanochtend ook weer bijgelezen dus nu ben ik eindelijk weer bij.

@KK: Jeetje zeg, die arme Esmée dat ze weer zo ziek is :(:( Wat moet ze zich beroerd voelen en jij ook want niks ergers dan wanneer je kindje ziek is. Is het anders niet wat om samen met haar in jullie bed te gaan slapen dan is het voor haar lekker vertrouwd bij mama en kunnen jullie allebei wat rusten? Hoop dt het nu weer wat beter met haar gaat!!!!!!!!! Een hele dikke knuffel voor jullie allebei

@Senn: Oh nee he, nu Maarit weer ziek??!! En je schreef iets over dakkappellen? Pffffff meid, wat een gedoe allemaal. Als er iemand rust gegund is, is het jou wel hoor! Als er iets is wat ik voor je kan doen.... al weet ik zo niet wat :(

@Ling: Hoe is het nu met Justin? Je schreef dat hij zo verkouden was? En wat fijn van je baan dat het nu rond is en je het ook aan je collega's mag vertellen!

@Ramoon: Welcome back!!:):) Hopelijk gauw langer en vaker maar kan me voorstellen dat het met een trage verbinding niet zo leuk kletsen is. Verder alles goed bij jullie?

@Daantje: Kan me voorstellen dat je ff flink de balen had van het laat thuis komen van Leon. En dat hij dan zondag ook nog de hele dag de hort op is. Net of je er dan alleen voor staat he? Ik zou er toch nog een keer op terugkomen bij hem hoor. Moet je gewoon over praten samen. Hoe is het verder met Mika? Geen last meer gehad van de prik tot nu toe?

@Esther1986: Je schreef dat het 'er' niet over hebben al resultaat had? Zijn er al ontwikkelingen dan???

@Essie: Toffe foto's en wat een leuke filmpjes van Merel!! Wat goed zeg van het lopen!!!!!!! Wat zul jij trots zijn!! Laat die buurman maar lekker lullen hoor ;)! En ook al 'druk' bezig voor de 2e. Leuk leuk!!
    Die verhalen over je schoonfamilie en het meten met 2 maten zijn helaas voor mij maar al te herkenbaar. Mega irritant he?:x Wel fijn dat Bas met je op 1 lijn zit! Hoop dat het met een sisser afloopt!
    Ennuh.... als ik zo nieuwsgierig mag zijn :D:)... wie heb je uitgenodigd voor je feest? Senn, Ramoon, Kwebbels en Ingrid? Gezellig hoor! Wordt vast een hele leuke verjaardag!!

@Ingrid: Die Julian met zijn tanden en kiezen! Gaat echt hard! Mees blijft op dat vlak een beetje achter, maar ach, komt vanzelf ;)

@Susanne: Toffe foto's, vooral die van Nikita op die kameel! Prachtig!!!!!!!

@Lisette: Mocht ik je voor morgen niet meer 'spreken' hier of mocht ik het vergeten dan alvast heel veel succes morgen bij de gyn!!! Hoop dat je dan wat meer duidelijkheid hebt en geruststelling!!!!

Nou, hoop dat ik niemand vergeten ben!!

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihihi, niks lukte dus moest het opnieuw doen helaas. Was te lang offline geweest (met scherm nog wel op pc) en dan meot je opnieuw inloggen en ben je alles kwijt, maar goed, nu staat ie er hoor.

Hoe'st met jou? En met Wessel en manlief? Alles goed? Binnenkort lekker ff vakantie samen? Dat was toch eind september?

10. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Leuke schoentjes KK!! En wat fijn dat het alweer beter gaat met Esmée!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan zal het toch geen 5e of 6e ziekte zijn toch? Gelukkig maar!

11. Mwah, heb Esmée net weer op bed teruggelegd met 39.1.. dus temp. stijgt alweer

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    balen is dat, hoop dat ze snel opknapt!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mirrem, hoe is het met jou en Mees?? En met je grote mannetje?? Heeft de vakantie geholpen of is hij af en toe nog steeds zo uhmmm.... niet vrolijk zeg maar.

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik kon vanmorgen gelijk bij de ha terecht....niks aan de keel of longen...alleen de buik is erg gevoelig
    hij zei dat ik waarschijnlijk een langere herstelperiode nodig heb dan een gemiddeld mens door mijn zeer actieve pfeiffer van een paar jaar geleden
    en morgenochtend nuchter bloed prikken...en daarvan krijg ik donderdag de uitslag

hij zei trouwens als de arbo blijft pushen dat ik aan het werk moet gaan, dan moet dat ook echt anders is het werkweigering...
    en gewoon proberen en dan weer ziek melden en naar huis gaan
    nou deze week ga ik nog niet aan het werk...eerst maar het bloed laten onderzoeken

ik heb verder niet bijgelezen...hier nog spannend nieuws?

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Met mij is alles goed :D
    Verkoudheid is bijna over gelukkig. Wessel is nog wel steeds verkouden, maar het gaat al wel beter geloof ik. Met mannetje gaat ook alles goed.
    Vakantie zit er nog even niet in, project is met een maand verlengd weer. We gaan nu voor begin november, hahaha.

Met jou ook alles goed?

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Arme Esmee :(
    Hopelijk knapt ze snel weer op!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Beterschap Liesje!

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He, getver zeg!!! Wat zou het toch zijn???

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dankje ;)

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihihi, met ons gaat het prima hoor! Manlief irriteert zich nog wel mega aan de buren en wil het liefst zsm verhuizen, maar ja, dat zit er nog ff niet in hoor. In oktober is hij een paar dagen vrij en gaat hij die afscheiding tussen onze tuinen verder doortrekken ;)
    Hoe is het met jou en met de zwangerschap?

Share This Page