Zo alles bijgelezen. Hier wel een lekker nachtje gehad. Gister om half 11 ofzo de laatste voeding gegeven en toen kwam ze pas weer om 5 uur Dus toen heb ik haar lekker bij mij in bed genomen Toen werd ze om half 8 wakker en om half 9 zijn we er uit gegaan(het wakker worden is een lang proces bij Indi )
Heb me werk maar gebeld want het zat me niet echt lekker. Hij wist er dus niets van (hoe bedoel je ze werken langs elkaar heen ) maar hij snapte me wel. Hij gaat het nu uitzoeken en hij vroeg dat, als mijn codes er waren, ik wel vandaag kon komen werken. Nou ik zeg ik heb geen oppas maar ik zal zien wat ik kan doen. Met 2 uurtjes zijn ze al blij. Ja je moet toch een beetje je goede wil tonen. Dan moet Michelle maar 2 uurtjes oppassen... Maar... DE CODES ZIJN ER TOCH NIET
En na een heel lang gesprek met mijn dochter heb ik haar ervan kunnen overtuigen dat een jurkje echt wel leuk is
Haha mijn man is het wel gewend van mij. Hij noemt me ook vaak kwebbels (zo ben ik op mijn gebruikersnaam gekomen). Ook in bed lig ik nog hele verhalen te vertellen en dan zegt ie echt op een gegeven moment ''ik wil slapen''. Dan zeg ik ''ja ik moet alleen dit nog even vertellen''. ''Nee ik heb mijn slaap nodig'' ''Nou en je luistert maar even'' En als ik dan mijn verhaal vertel dan is die gewoon in slaap gevallen En ik lul als brugman in mijn slaap
Waar die weg komt? Is dat een uitdrukking ofzo hihi. Bij de prenatal. Was bij mekaar best prijzig maar goed ik ben niet zo n jurkjes iemand dus zoveel zal ik er ook niet kopen