Aaahhh wat lief Wessel danst ook heel vaak En hij is helemaal gek op dat liedje van babytv: Het is een heel fijn huis vol magie elke keer enz.
hier wordt gedanst op het liedje van babytv van pitch and potch en de sound machine...vind ze helemaal geweldig!!
Dus eigenlijk ben je een beetje blij dat ze niet kunnen. Ik ben heel benieuwd naar je outfit, maar ik zie het vanzelf Je hebt Senninha, Kwebbels, Mirrem en Ramoontje ook uitgenodigd?
Zo, was ik weer ff.. Heb echt nergens zin in vandaag, dus word lekker een lui dagje. Esmée was net ff wakker geworden, maar toen ik er kwam en ff ging zitten op de schommelstoel, sliep ze zo verder, dus die heb ik maar weer teruggelegd...
Gewoon lekker aan toegeven meid. Is voor jou ook wel ff goed! Ennuh........ niet dan stiekem toch weer druk zijn met het huishouden hoor!
Ze heeft goed geslapen, maar dat doet ze altijd, ook als ze ziek is. We hebben haar niet gehoord tussen 19.00 uur en 07.30 uur!!! En tja, in haar mondje valt niks te ontdekken. Ze heeft al 8 tanden en 3 kiezen en heeft er nog nooit last van gehad. Dus ik weet het ook niet. Ze is nu wel weer aardig in haar doen gelukkig!
Wij hebben de maxi-cosi en campingbedje van iemand overgenomen. Daar hebben we samen 50 euro voor betaald.
Nou misschien was het dan net gewoon ff iets wat niet lekker was gevallen qua eten ofzo? Wel fijn dat ze nu weer beter in haar hummetje is! Mees was vanochtend ook niet zo goed te pas maar had net even naar het KDV gebeld en hij was gelukkig ook alweer 'de oude'!
Dat idee heb ik ook hoor! Maar ze zeggen altijd dat het gewoon goed voor ze is, maar toch kan ik me daar niet zo veel bij voorstellen. Zelf eet ik ook echt geen groenten uit blik of pot ofzo...blegh!!!
Hier eet Arinde eigenlijk alles wel goed. Maar vlees is inderdaad wel favoriet. Ze 'zeurt' eigenlijk alleen als er wat extra's op tafel staat zoals komkommer, stoofpeertjes, kroepoek ofzo. Dan wil ze dus haar gewone eten niet maar alleen die extraaatjes. Dan is het dus echt brullen als ze dat niet krijgt. Dus nu probeer ik maar zo weinig mogelijk van die dingen op tafel te zetten. Maar eigenlijk vind ik dat wel jammer.
Ik eet zelfs ook wel eens groenten uit pot of blik. Kan echt geen kwaad en als het er niet in zit, mogen ze het vast niet schrijven. Dus het zal echt wel goed zitten. Volgens mij moet dat allemaal aan strenge regels voldoen.
Hopen maar dat je snel terecht kan! Dan weet je tenminste meer. Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt, terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet hoeft.
Ja, hihi, dat gaat bij ons precies zo. Je kan nu eigenlijk als de kids erbij zijn zelf niet meer snoepen, tenzij ze in bed liggen, want anders willen ze het ook. Je kan het zo gek niet bedenken, koffie, twix, chips, als Mees mij ermee ziet wil hij het ook. Gek genoeg werk dat kennelijk dus anders met groenten??!
Geen idee. Ik persoonlijk zou echt nooit een tweedehands Maxi Cosi kopen: je weet nooit wat dat ding allemaal mee heeft gemaakt. Dus dan vind ik het al helemaal moeilijk oordelen. Hoe oud is ie?