Fijn dat Maarit koortsvrij is!! Is in ieder geval al iets! Nou nog ff verder opknappen!! We gaan zaterdagavond uit eten voor onze 2e trouwdag!! Leuk he?
hier word ook spontaan gedanst zonder muziek.. dan gaat dat hele lijfje heen en weer en zingt ze: nananananananana... zo lief..
Zo, Esmée slaapt weer.. Heb vandaag zelf ook echt weinig gedaan. Esmée heeft van 1 tot half 3 heerlijk op de vloer gespeeld en ik heb op de bank gelegen onder een dekentje (schaam, schaam). Af en toe klom ze bij me op de bank om een knuffel te geven, maar ging zo weer verder spelen...
Ja zo goed als. Moet alleen nog even het bed opnieuw opmaken en vanavond doe ik nog even stofzuigen en dweilen. Nu heeft dat toch geen zin omdat het morgen dan weer kan gebeuren! Heb dus ook maar besloten om makkelijk te eten en gewoon naar de frietboer te gaan. Wat vinden jullie, kan Indi gewoon met ons mee eten? Een frietje en een frikadel? Nu heb ik al bedacht dat ze een potje kan krijgen maar ik weet nu al dat ze dat dan toch niet wil omdat ze ons eten wil
Een keer kan heus geen kwaad hoor en anders geef je haar er nog wat komkommer ofzo bij voor de verse groenten??!