Ik ga de pc even afstaan aan Maarit. Kwebbels we bellen vanavond na 20 uur even goed? Dan heb ik alles op bed liggen.
Ow ja, idd, onder de douche kijken of het weggaat om te kijken of het het echte werk is of niet. Spannend KK!!!!!!!!
Hey, iedereen gevlogen? Dan ga ik er ook van tussen. Tot later! Denk pas donderdag, want moet vanavond aan m'n huiswerk en zit morgen de hele dag op school. Fijne avond iedereen!! Oh, zal nog wel ff spieken natuurlijk om te kijken hoe het met jou is KK!!!
Ja, dat gaan we zeker doen! Het is alleen boven Amersfoort (daar hebben we de badkamer gekocht) en we wonen zelf ik Krimpen, dus ons huis gaan we niet zien Maar mijn ouders wonen in Amersfoort en daar heb ik zelf ook gewoond, dus voor mij nog wel beetje bekend gebied.
Wij eten elke vrijdag of zaterdag patat en Arinde eet gewoon mee hoor! Heerlijk vind ze dat. Gewoon een stuk of 10 patatjes, zonder zout en zonder mayo. En een halve frikandel. Daar smult ze zo van!!!
Zo, ik ga even het fototoestel aan de oplader leggen zodat die morgen goed vol is. En dan eens even bij Arinde kijken die lekker in de box zit te spelen. Misschien vanavond nog naar school met mijn collega om het nieuwe thema voor te bereiden. En anders lekker een avondje thuis, niks doen.
Kwam ff neuzen of er al nieuws van Lisette was, maar nog niet dus . Nou dan ben ik naar het KDV om Merel op te pikken. Kom vanavond wel weer ff online.
kan me voorstellen hoor dat je je er toch zorgen overmaakt. maar idd wel fijn dat je niet ongehoord weggestuurd wordt en dat je ha toch doorstuurt. succes!!!