dit is meer mijn smaak als die groene. maar beide kleuren vind ik erg mooi, maar zoals ik al zei ik vind de paarse dus mooier
wat leuk dat je julian mee hebt gehad. wij hebben de kids wel mee gehad naar vk maar niet met de echo's had daar echt geen zin in om de mogelijkheid te hebben met een vervelend kind opgescheept te zitten
dat probeer ik ook, maar helaas lukt het mij slecht las ook dat bas het er wel een beetje mee gehad heeft iig. dat scheelt ook al een stukvoor jou denk ik
misschien is diepvriesgroenten ook een optie (als je een grote diepvries hebt) ik vind het ideaal en ze zijn vers ingevroren
zo, christian is met esmée weg. ik ga nu ff douchen.. heerlijk vind ik dat, heb ik alle tijd ff om lekker te douchen.. tot later!
Geen nieuws dus van Lisette en waarom heb ik er zo'n naar gevoel bij. Maar goed. Heb rond 17.30 uur met de ka gesproken. Ze hebben Karsten in het team van ka besproken en het lijkt ze het beste om Karsten te gaan opnemen zodat ze hem kunnen monitoren. Misschien 1 nacht misschien twee. Ik word in de loop van de week gebeld wanneer ze plek voor hem hebben. Ik weet dat het beter is maar zie er wel tegenop. Als hier dus niks uitkomt dan gaan de ka met de handen op de rug omdat ze het niet meer weten. De uitslag van de zweettest was wel goed hij heeft dus geen taaislijmziekte.
hoi hoi heb nog niet terug gelezen ga ik zo even doen, het ziet er allemaal goed uit! die 'gaten' zijn stukken in de placenta die niet zo dik zijn als normaal is, omdat er veel bloed op die plekken in zit. Deze plekken zitten alleen zo ver weg van de navelstreng dat het geen kwaad kan voor de baby!! we hebben 30 november wel weer een nieuwe afspraak voor een echo maar dat is meer voor de zekerheid!! ben echt super opgelucht!! kon het helaas niet eerder melden omdat ik vanmiddag moest werken!! de gyn zei ook dat we nu gewoon moesten gaan genieten en geen zorgen!! nou dat gaan we zeker doen!!
Kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet ook al is het beter. Is ook niet niks je mannetje zo misschien 2 dagen in het ziekenhuis. Hopelijk komen ze er dan wel achter wat er aan de hand is zodat het tenminste niet voor niks is. Wel positief dat hij geen taaislijmziekte heeft.
Meis er valt een last van mijn schouders. Zit gewoon met tranen in mijn ogen van opluchting. Kan me voorstellen dat jullie super opgelucht zijn. Heb je wel nog een foto van jullie kleine vent gekregen?